Konference

E-handelskonferencen 2019

Tid
9. okt 2019 kl. 09.00-18.30
Sted (Se adresse)
Øksnehallen, København V
Pris
2.200,- kr. ekskl. moms (Medlemmer)
3.400,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

E-handelskonferencen 2019 - Succes lokalt og globalt

Mød Danmarks fremmeste kommercielle og digitale hjerner til landets største e-handelskonference, hvor FDIH serverer en stærk faglig menu med interessante talere, unikke netværksmuligheder og masser af inspiration.

Hvordan sikrer vi danske virksomheders succes i en global og digital verden?

Det sætter FDIH fokus på, når vi onsdag d. 9. oktober slår dørene op til E-handelskonferencen 2019.

Dagen bliver sparket i gang af Jim Hagemann Snabe, bestyrelsesformand i A. P. Møller – Mærsk og Siemens, som qua sin unikke viden og position vil give os en tour de force i udfordringerne og mulighederne i den globale konkurrence. En konkurrence, der stiller spørgsmålet: Skal vi bygge mure eller gribe mulighederne? 

Vi bliver på den globale kommandobro, når Kenneth Melchior, Nordisk chef for Zalando, og Christel Friis Mikkelsen, adm. direktør for H&M Danmark, efterfølgende giver et indblik i, hvordan man lægger kursen for, hvordan man får succes globalt uden at miste fokus lokalt. 

Kenneth Melchior lægger fra land med en beretning om Zalandos vej fra start-up til den suverænt mest benyttede netbutik i Danmark. Hvad bygger succesen på, og hvad kan vi forvente fremover? 

Christel Friis Mikkelsen følger trop og gør dig klogere på de overvejelser, man gør sig i en international koncern, når kundernes adfærd ændrer sig markant. 

H&M og Zalando er store internationale virksomheder med enorme ressourcer. 

Hvad skal mindre danske virksomheder gøre for at klare sig i konkurrencen mod dem? 

Det får du bud på, når Trendhim, Shaping New Tomorrow og Blazar Capital indtager hovedscenen med en sprudlende cocktail bestående af fandenivoldskhed, store ambitioner og konkrete redskaber. 

Dagens sidste keynote speaker er Gregers Wedell-Wedellsborg, CEO i Matas, som med udgangspunkt i Matas’ egen forvandling fra klassisk detailbutik til nytænkende omni-channel-virksomhed vil bringe Jim Hagemann Snabes globale perspektiver ned på et nationalt niveau. 

Fra kommandobroen til maskinrummet 

Fra hovedscenen og kommandobroen tager vi turen helt ned i maskinrummet, når vi åbner de enkelte tracks. Her bliver du præsenteret for de praktiske redskaber, der skal sikre, at strategierne bliver omsat til virkelighed. 

I år vil der være særligt fokus på, hvordan du skaber sublime kundeoplevelser baseret på personaliseret og relevant indhold. 

Det er en svær opgave, som ikke bliver nemmere i takt med, at e-handlen og detailhandlen smelter sammen i omni-channel-verdenen, hvor de krævende forbrugere svinger taktstokken. Men det er en opgave, danske virksomheder skal lykkes med. 

På E-handelskonferencen får du derfor inspirerende talere, interessante cases fra ind- og udland og indblik i de nyeste redskaber, der gør dig i stand til at skabe en gnidningsløs, relevant og personlig oplevelse, der forvandler skeptiske besøgende til loyale kunder. 

Sådan skaber du succes - lokalt og globalt.

E-handelskonferencen er den største konference for dansk e- og detailhandel og bliver for 14. gang afholdt af FDIH. Talerrækken spænder fra internationale eksperter over skarpe digitale købmænd til visionære ledere. 

De godt 1000 deltagere til denne fantastiske dag i Øksnehallens unikke omgivelser får rig mulighed for at netværke med branchens skarpeste hoveder og blive fagligt inspireret af vores mere end 60 samarbejdspartnere, der står klar til at tale med dig på dagen.

Årets e-handelskonference kan blandt andet svare dig på:

  • Hvordan du får succes globalt såvel som lokalt
  • Hvad forbrugerne forventer i alle digitale kanaler
  • Hvordan du skaber den uovertrufne digitale indkøbs- og serviceoplevelse
  • Hvad fremtidens forbrugere efterspørger
  • Hvordan du bruger data til at øge livstidsværdien på kunder
  • Hvordan du kommer i gang med artificial intelligence og machine learning
  • Hvordan du sikrer din forretning mod svindel

Hvad kan du tage med hjem fra konferencen:

  • Praktiske værktøjer, løsninger og strategier til at løse e-handelsudfordringer inden for din branche
  • Detaljer om og forståelse for virkemidlerne ved de nyeste digitale kanaler
  • Udvidet netværk i branchen

Hvem er konferencen for?

  • Ledende medarbejdere i e- og detailhandelsvirksomheder
  • Ledere og medarbejdere indenfor marketing, kommunikation og salg
  • Personer der arbejder med e-handel i virksomheden
  • Personer der gerne vil være endnu dygtigere

 

E-handelskonferencen 2018

Amazon og AI. Kina og kunderejser. Stemmestyring og stregkoder. Betalinger og brugeroplevelser. Der var noget for enhver smag på sidste års E-handelskonference, som Margrethe Vestager lukkede med et brag.
Læs om højdepunkterne fra E-handelskonferencen 2018 her.

Bestyrelsesformand i A.P. Møller Mærsk og Siemens AG
Nordeuropæisk Direktør

Guldpartner

Sølvpartner

Bronzepartner

135 dage 0 timer 11 min 6 sek

Priser

Early Bird
2.200,- kr.
(Ekskl. moms. Medlemmer)
3.400,- kr.
(Ekskl. moms. Ikke-medlemmer)
Prisen stiger om 112 dage 12 timer 10 min 6 sek
Fuld Pris
2.900,- kr.
(Ekskl. moms. Medlemmer)
4.300,- kr.
(Ekskl. moms. Ikke-medlemmer)

Øksnehallen, København V

Halmtorvet 11
1700 København V
Danmark

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Mikkel Roh Bøgebjerg
Projektleder/ medlemsservice
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Ditte Rogild Andersen
Studentermedhjælper - medlemsservice
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Tine Lauritsen
Ba.jur.