Konference

Logistik for e-handlere

Tid
5. sep 2019 kl. 08.30-16.00
Sted (Se adresse)
DAO365, Fredericia
Pris
Gratis (Medlemmer)
600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Logistikkonference 2019

Logistik- og e-handelsfolk fra hele landet samles i Fredericia for at diskutere udfordringer og løsninger målrettet danske e-handelsvirksomheder.

FDIH samler for 8. gang logistik- og e-handelsfolk fra hele landet til en heldagskonference for at diskutere de logistikmæssige udfordringer og løsninger for danske e-handelsvirksomheder.

Logistikdagen er for dig, der ønsker en dybere indsigt i morgendagens logistikløsninger for at holde dig skarp i den stigende konkurrence. Du bliver opdateret på de nyeste trends og kommer hjem med ideer til, hvordan logistikken kan gøre en positiv forskel i din forretning.

Logistik er en helt central del for netbutikker.
Men hvordan vælger du den rette logistikløsning, hvad efterspørger kunderne og hvordan ser de nyeste løsninger ud?
Kom med til Logistikdagen og bliv klogere på det og meget mere.

Alle FDIH medlemmer kan deltage gratis, og der vil være rig mulighed for at komme i dialog med de forskellige leverandører og andre e-handlere.

 

Vi afholder igen i 2019 dagen hos DAO365 i deres lagerhal, hvor der er gjort plads, skabt hygge og i det hele taget gjort alt for at op mod 300 gæster kan få det optimale ud af dagen og tage hjem med fornyet inspiration. Lagerhallen vil være opvarmet så godt som muligt, men det kan alligevel være en smule til den kølige side, så medbring ekstra varmt tøj.

Vi slutter dagen af med Håndtryk & Hotdogs, så ingen behøver at gå sultne hjem.

Praktiske forslag og fornyet inspiration 

Konferencen giver dig mere viden, praktiske forslag og fornyet inspiration til at løse de mange udfordringer med logistik for B2C og B2B netbutikker. Hør cases hvor forskellige typer af logistikløsninger har været nøglen til succes og oplev de forskellige og nye tilbud på markedet, der præsenteres og diskuteres på dagen.

Du skal deltage, hvis du er

  • Ledende medarbejder i en e-handelsvirksomhed
  • Ansvarlig for eller arbejder med logistik og lager
  • Interesseret i det sidste nye indenfor logistikløsninger

Hvis afbud

Konferencen er gratis for medlemmer, men opkræver vi et no show gebyr på 300,- hvis der meldes afbud senere end 10 arbejdsdage før konferencen.

Læs mere om vores Handelsbetingelser.

Hovedsponsor

Book din plads på konferencen inden
288 dage 21 timer 55 min 16 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

600,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 3. september 2019 kl. 12.00

DAO365, Fredericia

Tonne Kjærsvej 40
7000 Fredericia

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Mikkel Roh Bøgebjerg
Projektleder/ medlemsservice
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Ditte Rogild Andersen
Studentermedhjælper - medlemsservice
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Tine Lauritsen
Ba.jur.