E-handel Danmark 2019
- Tid
- 21. mar 2019 kl. 08.30-16.30
- Sted (Se adresse)
-
Hermans Kulturhus, Aarhus C
- Pris
-
1.300,- kr. ekskl. moms (Medlemmer)
1.900,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)
E-handel Danmark 2019 i Aarhus
En forårsdag i marts kigger vi mod de åbne horisonter. E-handel fortsætter de 2-cifrede vækstrater, og forbrugernes forventninger til integrationen imellem online og offline er skyhøje. Digitaliseringen buldrer derudaf som nærmest aldrig før, og den fører forandringer med sig. Vil du have de nyeste trends, udvide dit netværk og få et skub ind i fremtidens e-handel, så er denne konference det helt rigtige sted at besøge.
FDIH åbner dørene til endnu en konference i Aarhus i 2019, og konferencen vender tilbage stærkere end nogensinde.
Sammen med dig skal vi hjælpe eliten af danske e-handlere og fagfolk til at blive klogere og bedre til det, vi er bedst til - nemlig e-handel.
Velkommen til e-handel Danmark 2019
Vi kigger imod horisonten og spotter de trends, der vil forandre din fremtid og din virksomhed. Førende eksperter vil gøre dig klogere på, hvordan du som leder, navigerer din virksomhed igennem digitaliseringens mange fristelser, og hvordan du skaber en second to none forretning, som mange vil beundre og forsøge at kopiere. Jobs vil forandre sig og forbrugerne vil fortsat stille endnu større krav til de løsninger, de tilbydes.
Du vil blive indført i trends, der vil udfordre store som små på egen hjemmebane og på den globale scene. God gammeldags solid kundeservice og medarbejderpleje vil blive kombineret med alverdens bogstavsforkortelser såsom VR, AR, ML, MA, AI denne forårsdag i Aarhus. Hør også store som små e-handlere give deres bud på, hvordan en solid forretning er blevet skabt, og hvordan den skal styres igennem fremtidens mange valgmuligheder.
Alt i alt et overflødighedshorn af viden og inspiration på denne dag. En konference, du kan lade dig inspirere og drage stor nytte af.
Det får du med hjem:
- Eksperters syn på, hvordan du kan tackle fremtidens udfordringer og give dig konkrete værktøjer med hjem, så du er forberedt til opgaven på at blive den absolut bedste udgave af dig selv og din virksomhed
- Faglige talere fra e-branchen, der kan være med til at skubbe dig i den rigtige retning eller give dig bedre indsigt i specifikke emner
- Praktiske eksempler på digitale og innovative løsninger fra netværket i og omkring e-branchen
- Muligheder for at udvide netværket og mulighed for at deltage i netværksmøder
Du kommer, fordi du vil:
- Høre om de nyeste trends i den digitale verden
- Høre eksperters bud på udvikling og løsninger
- Sætte mere skub i udviklingen med handlen i digitale kanaler i din virksomhed
- Netværke med eliten af dansk e-handel
Sidste års deltagere gik fra konferencen med et smil og gav den karakteren 3,5 på en 4-skala (4 var topkarakter).
Til konferencen har du også mulighed for at deltage i et eller flere netværksmøder. Et netværksmøde er en effektiv mødeform hvor du kan diskutere udfordringer og problemstillinger med andre skarpe e-handlere. Møderne foregår i en uformel tone, med rum for udveksling af guldkorn og best practices. For bordenden sidder en erfaren e-handelsperson, som er klar til at dele ud af sin viden indenfor det specifikke netværksemne.
Talere
Program
Anne Skare Nielsen - en af verdens bedste fremtidsforskere - vil med humor og konkrete eksempler vise dig vejen til, hvordan du hacker din egen hjerne, lærer dig selv at tænke visionært og bruger alle tidens trends og hyperkompleksitet til at blive en af dem, de andre laver deres benchmarking udfra. En af dem de andre peger på, når vi siger “fremtidsleder”.
Kim Svendsen, der er leder af Stibo Accelerator, vil sammen med Maria Garde fra et af Acceleratorens startups, Mindfox Studios, dele eksempler og konkrete erfaringer fra det umage partnerskab mellem de to virksomheder.
Stibo Accelerator har sammen med de studerende og iværksætterne gennem årene arbejdet med projekter f.eks. indenfor gamification, augmented reality, robotter, micromoments, personalisering, logistikløsninger, e-handel til fysiske butikker, Internet-of-Things og meget andet. Kim stiller gerne op til sparring om fremtidige udviklingsprojekter i Acceleratoren for medlemmer af FDIH.
Du kan som deltager ved E-handel Danmark glæde dig til, at høre nyheden før alle andre.
Thomas Nørmark, som har talt på TEDx, er lidt af en datanørd, og han kan ret sikkert slå dig i et spil skak. Du skal regne med at blive udfordret på dit syn på teknologiers indflydelse, når du lytter til ham. Han vil give sit bud på, hvad teknologien vil betyde for erhvervslivet, og hvordan den vil forme vores fremtidige arbejdsliv.
Jakob Skovgaard vil give indsigt i nyeste viden om brugerbehov og -adfærd inden for e-handel samt eksempler på Combines best practices med konkrete anbefalinger til at skabe en bedre brugeroplevelse – så din webshop kan leve op til brugernes høje krav om effektivitet og brugervenlighed.
Eksempler inkluderer Bacher: en webshop, hvor medarbejdere køber arbejdstøj på pointbudget, og hvor seneste store opdatering af shoppen for alvor har sat fokus på en metodisk og effektiv tilgang til at købe arbejdstøj, når et konkret behov opstår.
Når du vil handle, skal du downloade TeeShoppens App, og når købet er gennemført åbner Zliide alarmen sig i det specifikke tøjstykke, du netop har betalt for og gerne vil have med hjem.
Garderoben by TeeShoppen er webshoppens forlængede arm. En ekstra service til TeeShoppens eksisterende kunder, og inden længe vil de også kunne gå i Garderoben i Aarhus. Benjamins visioner for personaleløse tøjbutikker i Danmark er også at bringe butiksliv tilbage i provinsbyerne, hvor lokalerne længe har stået tomme med blændede facader.
Kunderne skal have en god behandling, og det samme gælder leverandørerne samt medarbejderne, hvis tingene skal lykkes.
Et par af reglerne hos Billig-arbejdstøj.dk er en arbejdsuge på max 37 timer samt ingen mails internt eller til kunder efter kl. 16.00.
Hertil vil han fortælle, hvorledes man organiserer sig globalt - med globalt ejerskab, men regional/national execution og indflydelse, hvor man fortsat sikrer sig ensrettet kommunikation og styring af sit brand. Slutteligt vil Søren gennemgå, hvad han mener er grundstøtterne for at sikre succes med sin ehandel.