Konference

E-handel Danmark 2019

Tid
21. mar 2019 kl. 08.30-16.30
Sted (Se adresse)
Hermans Kulturhus, Aarhus C
Pris
1.000,- kr. ekskl. moms (Medlemmer)
1.600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

E-handel Danmark 2019 i Aarhus

Et kig i krystalkuglen en forårsdag i marts. E-handel fortsætter de 2-cifrede vækstrater, og forbrugernes forventninger til integrationen imellem online og offline er skyhøje. Digitaliseringen buldrer derudaf som nærmest aldrig før, og den fører forandringer med sig. Vil du have de nyeste trends, udvide dit netværk og få et skub ind i fremtidens e-handel, så er denne konference det helt rigtige sted at besøge.

FDIH åbner dørene til endnu en konference i Aarhus i 2019, og konferencen vender tilbage stærkere end nogensinde. 

Sammen med dig skal vi hjælpe eliten af danske e-handlere og fagfolk til at blive klogere og bedre til det, vi er bedst til - nemlig e-handel.

Velkommen til e-handel Danmark 2019

Vi kigger i krystalkuglen og spotter de trends, der vil forandre din fremtid og din virksomhed. Førende eksperter vil gøre dig klogere på, hvordan du som leder navigerer din virksomhed igennem digitaliseringens mange fristelser, og hvordan du skaber en second to none forretning, som mange vil beundre og forsøge at kopiere. Jobs vil forandre sig og forbrugerne vil fortsat stille endnu større krav til de løsninger, de tilbydes. 

Du vil blive indført i trends, der vil udfordre store som små på egen hjemmebane og på den globale scene. God gammeldags solid kundeservice og medarbejderpleje vil blive kombineret med alverdens bogstavsforkortelser såsom VR, AR, ML, MA, AI denne forårsdag i Aarhus.  Hør også store som små e-handlere give deres bud på, hvordan en solid forretning er blevet skabt, og hvordan den skal styres igennem fremtidens mange valgmuligheder.

Alt i alt et overflødighedshorn af viden og inspiration på denne dag. En konference, du kan lade dig inspirere og drage stor nytte af.

Det får du med hjem:

  • Eksperters syn på, hvordan du kan tackle fremtidens udfordringer og give dig konkrete værktøjer med hjem, så du er forberedt til opgaven på at blive den absolut bedste udgave af dig selv og din virksomhed
  • Faglige talere fra e-branchen, der kan være med til at skubbe dig i den rigtige retning eller give dig bedre indsigt i specifikke emner 
  • Praktiske eksempler på digitale og innovative løsninger fra netværket i og omkring e-branchen
  • Muligheder for at udvide netværket og mulighed for at deltage i netværksmøder

Du kommer, fordi du vil:

  • Høre om de nyeste trends i den digitale verden
  • Høre eksperters bud på udvikling og løsninger
  • Sætte mere skub i udviklingen med handlen i digitale kanaler i din virksomhed
  • Netværke med eliten af dansk e-handel

Sidste års deltagere gik fra konferencen med et smil og gav den karakteren 3,5 på en 4-skala (4 var topkarakter).
Som et ekstra krydderi har vi i år tilsat flere netværksmøder. Dette betyder, at du kan diskutere udfordringer og problemstillinger med andre skarpe e-handlere. Meld derfor gerne ind med konkrete problemstillinger fra din dagligdag og lad netværket hjælpe dig videre. 

Eksklusiv Partner

Partner

Program

Rækkefølgen i nedenstående talere offentliggøres senere
Fang fremtiden - og tag magten over digitaliseringen!
Anne Skare Nielsen, Fremtidsforsker, Future Navigator
E-handelsfolket er stærke på den teknologiske side. Og der er ingen tvivl om, at fremtiden byder på endnu flere trends og teknologiske spidsfindigheder, der kan booste eller bremse din forretning. Men hvad med den menneskelige side? Hvad skal der egentligt til for, at du selv kan stille dig i orkanens øje og få noget mere sund fornuft og fælles fodslag ind i din forretning?

Anne Skare Nielsen - en af verdens bedste fremtidsforskere - vil med humor og konkrete eksempler vise dig vejen til, hvordan du hacker din egen hjerne, lærer dig selv at tænke visionært og bruger alle tidens trends og hyperkompleksitet til at blive en af dem, de andre laver deres benchmarking udfra. En af dem de andre peger på, når vi siger “fremtids-leder”.
Teknologier vil forandre din fremtid – er du vågen?
Thomas Nørmark, Global Head of AI practices, itelligence a/s
Automatisering, kunstig intelligens og maskine-læring er teknologier, der kommer til at ændre vores liv i fremtiden, men hvordan? Hvor radikalt vil det ændre det arbejdsmarked, som vi kender i dag? Hvilke kompetencer får vi brug for? Og kan (og skal) vi tegne en helt ny vision for, hvordan vi producerer værdi i vores samfund?
Thomas Nørmark har talt på TEDx, er lidt af en datanørd, og han kan ret sikkert slå dig i et spil skak. Du skal regne med at blive udfordret på dit syn på teknologiers indflydelse, når du lytter til ham. Han vil give sit bud på, hvad teknologien vil betyde for erhvervslivet, og hvordan den vil forme vores fremtidige arbejdsliv.
Tør du følge med udviklingen?
Tommy Søndergaard, Stifter og ejer, Billig-arbejdstøj.dk
Nogle gange er det tilfældigheder, der gør at ting lykkes, men man skal også være omstillingsparat samt turde satse 100% på dét, der skal lykkes. For Billig-arbejdstøj.dk har det blandt andet betydet 4 forskellige webshopsystemer på 9 år.
Kunderne skal have en god behandling, og det samme gælder leverandørerne samt medarbejderne, når tingene skal lykkes.
Et par af reglerne hos Billig-arbejdstøj.dk er en arbejdsuge på max 37 timer samt ingen mails internt eller til kunder efter kl. 16.00.
eCommerce i et globalt setup
Søren Kruse, Global eCommerce Director, Jabra GN (Del af GN Store Nord), Jabra
Hvordan sikrer man sig et globalt setup, som understøtter dine key markets? Søren vil forklare baggrunden for, hvorledes PANDORA og GN har brugt 2 forskellige strategier for deres globale eCommerce udrulning samt styrkerne og svaghederne herved.
Hertil vil han fortælle, hvorledes man organiserer sig globalt - med globalt ejerskab, men regional/national execution og indflydelse, hvor man fortsat sikrer sig ensrettet kommunikation og styring af sit brand. Slutteligt vil Søren gennemgå, hvad han mener er grundstøtterne for at sikre succes med sin ehandel.
Maksimér incitament, minimér barrierer!
Jakob Skovgaard, Senior UX-Designer, Combine A/S
Vidste du, at ca. 70% af online shoppere efterlader deres varer i kurven uden at foretage checkout? Og at dette tal er fortsat stigende? Det viser en udførlig undersøgelse af en lang række af de største amerikanske webshops. Online shoppers bliver fortsat mere kritiske overfor ekstraomkostninger i forbindelse med fragt, tvunget oprettelse af profil, sløve load-tider og ikke mindst en unødigt omfattende checkout-proces. Dette er blot nogle af de barrierer, som skal minimeres, hvis man ønsker at skabe en god brugeroplevelse i sin webshop.

Jakob Skovgaard vil give indsigt i nyeste viden om brugerbehov og -adfærd inden for e-handel samt eksempler på Combines best practice med anbefalinger til at skabe en bedre brugeroplevelse – og dermed øge omsætningen i din webshop.
Rejsen fra 0 til 100.000 ordrer
Alexander Thygesen, Founder, Moodings.com
Historien om vores rejse fra fejlslagent techstartup til hurtigvoksende ehandelsvirksomhed, samt vores fokus i dag og for fremtiden.
Køb din billet inden
61 dage 0 timer 48 min 30 sek

Priser

Early Bird
1.000,- kr.
(Ekskl. moms. Medlemmer)
1.600,- kr.
(Ekskl. moms. Ikke-medlemmer)
Prisen stiger om 34 dage 0 timer 48 min 30 sek
Fuld Pris
1.300,- kr.
(Ekskl. moms. Medlemmer)
1.900,- kr.
(Ekskl. moms. Ikke-medlemmer)

Vi ses i smilets by

Hermans Kulturhus, Aarhus C

Skovbrynet 5
8000 Aarhus C
Danmark

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Mikkel Roh Bøgebjerg
Projektleder/ medlemsservice
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Ditte Rogild Andersen
Studentermedhjælper - medlemsservice
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Tine Lauritsen
Ba.jur.