Tid
11. okt 2018 kl. 08.15-18.30
Sted (Se adresse)
Øksnehallen, København V
Pris
2.895,- kr. ekskl. moms (Medlemmer)
4.295,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

3 gode grunde til at deltage

Er du i tvivl om, hvorfor du skal deltage i FDIH's E-handelskonference & Messe 2018, så giver vi dig her 3 gode grunde.

Netværk er guld

Savner du nye kontakter, nye leverandører eller en mulighed for at teste dine ideer, så er konferencen stedet.
Mød kontakter på tværs af e-handelsbranchen og udbyg dit netværk. 
Branchens skarpeste onlinehjerner er til stede og mulighederne for at netværke er mange. Du kan eksempelvis summe rundt mellem de mange udstillere eller b
egynd allerede nu at undersøge, hvilke udstillere der kommer på konferencen. Måske har én af dem lige netop den løsning, der løfter jeres virksomhed til næste niveau. Du kan med fordel præ-booke et møde på konferencen, så I kan få en snak om jeres udfordringer. Præ-book et møde nu

Faglighed og praktiske værktøjer

Er du med på den nyeste udvikling indenfor internationalisering, markedspladser, teknologi, eksport & logistik og fremtidens forbrugere?

Få ny viden, inspiration og analyser fra nogle af de dygtigste talere fra ind- og udland.
FDIH er interesseret i at skabe værdi for din virksomhed, og derfor har vi appelleret til alle talere om at give dig praktiske værktøjer med hjem. Du burde derfor kunne gå fra konferencen med ord, som du kan omsætte i praksis – ikke kun på kort sigt, men også på den lange bane. 

Årets inspirationstur

Tag din kollega/chef/forretningspartner med under armen og brug dagen som inspiration til at få nye ideer, nye strategier og videreudvikling af virksomheden.
Hvad kan VR, hvad er de nyeste logistikløsninger og hvilke værktøjer kan løfte min forretning?
Alt det og meget mere kan du få svar på til konferencen, hvor over 30 talere og 50 udstillere er klar til at give dig den seneste viden på den årlige inspirationstur.

 Så sæt allerede nu et stort kryds i kalenderen den 11. oktober 2018 og kom med til Danmarks største E-handelskonference.

Køb billet til årets E-handelskonference nu!
0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Mikkel Roh Bøgebjerg
Projektleder/ medlemsservice
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Ditte Rogild Andersen
Studentermedhjælper - medlemsservice
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Tine Lauritsen
Ba.jur.
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen