Konference

B2B Vidensdeling på steroider - Odense 2018

Tid
5. dec 2018 kl. 10.00-16.00
Sted (Se adresse)
Juliana Drivhuse, Odense S
Pris
Gratis (Medlemmer)
995,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

B2B NETVÆRKSDAG 2018 i ODENSE

For femte gang er FDIH klar med Netværksdagen – denne gang i en speciel udgave for B2B e-handlere. Kom med når vi sætter B2B e-handlerne i centrum og skruer op for vidensdelingen og inspirationen.

B2B-kunder er blot digitale forbrugere på arbejde,” skrev kommerciel direktør i Solar, Hugo Dorph, i Berlingske Business. Det tror vi også på i FDIH, og derfor skal vi hjælpe hinanden med at blive endnu dygtigere B2B e-handlere, der professionelt servicerer den voksende B2B e-handel. Derfor arrangerer vi ’B2B Netværksdagen 2018 – Odense’ hos Juliana Drivhuse den 5. december kl. 10-16, hvor vi samler op mod 50 dygtige B2B e-handlere, så vi alle kan løfte vores forretninger til næste niveau.

På ’B2B Netværksdagen 2018 – Odense’ serverer vi en solid omgang E-vitaminer for dig, der er e-handler og sælger helt eller delvist til B2B-kunder – eller måske står på tærsklen til at gøre det.

Skab dit eget program

I løbet af dagen er der fire sessioner, hvor du sammensætter dit eget program. Du kan selv sætte netværksmøder på programtavlen, og du kan deltage i andres netværksmøder.

Sådan forløber det

Du kan selv stå for et eller flere netværksmøder og deltage i netværksmøder faciliteret af andre. Når du står for et netværksmøde, som varer ca. 50 minutter, fungerer det således:

  • Skriv en udfordring eller et emne på en programseddel og sæt det på tavlen.
  • Indled netværksmødet i det rum, hvor mødet foregår.
  • Start en dialog med de andre B2B e-handlere, som deltager i mødet.

Hvis du ikke har været med til en af de tidligere Netværksdage, kan du her læse, hvordan vi i fællesskab skaber en inspirerende og lærerig B2B Netværksdag.

Dit udbytte på B2B Netværksdagen

  • Løsninger på specifikke B2B-problemstillinger
  • Nye idéer og inspiration til at udvikle dit B2B-salg
  • Maksimalt output, da du selv sammensætter dit program
  • Et bredere netværk blandt B2B e-handlere

Derfor skal du med

På Netværksdagen får du masser af inspiration, svar på konkrete spørgsmål og et større netværk. Hvis du stadig er lidt i tvivl, om du skal deltage, har vi samlet en liste med 7 gode grunde til at deltage.

Tag din kollega under armen

På B2B Netværksdagen er der flere netværksmøder på samme tidspunkt. Du kan derfor med fordel tage din kollega med, så I kan deltage i alle de relevante netværksmøder, der vil styrke jeres B2B e-handel.

 Hvis du ikke driver e-handel

På Netværksdagen deler e-handlere viden og erfaringer - og taler om muligheder og udfordringer for e-handlere. Som leverandør til branchen er du også velkommen til at dele ud af din viden og søge svar på konkrete udfordringer.  Vi skal dog have en balanceret andel af e-handlere contra leverandører, for at vi kan snakke om e-handlernes problemer. Er du leverandør til branchen, så send en mail til Birgitte på bwj@fdih.dk med din anmodning om deltagelse og med information om hvad du vil bidrage med på dagen. 

Vi ses til B2B Netværksdagen 2018 i Odense

 Se billederne fra de tidligere FDIH Netværksdage her: 

Hos Stibo Systems i Aarhus, september 2017.

Hos PostNord i København, januar 2018.

Samarbejdspartner

Program

09.30
Registrering
Kaffe, let morgenmad og indlevering af netværksemner
10.00
Velkomst og introduktion
v/ FDIH og Juliana Drivhuse
10.15
Indsamling af netværksemner og opdatering af programtavle
10.30
Netværksmøde 1
Vælg mellem spor 1-3
11.20
Pause
Opdatering af programtavle, netværk og skift til næste netværksmøde
11.40
Netværksmøde 2
Vælg mellem spor 1-3
12.30
Frokost
13.30
Netværksmøde 3
Vælg mellem spor 1-3
14.20
Pause
Kaffe og kage
14.45
Netværksmøde 4
Vælg mellem spor 1-3
15.35
Opsummering fra møderne og tak for i dag
v/FDIH og Juliana Drivhuse
Tilmeld dig inden
0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

995,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 4. december 2018 kl. 12.00

Vi ses hos Juliana Drivhuse i Odense

Juliana Drivhuse, Odense S

Sivlandvænget 29
5260 Odense S
Danmark

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Esben Carbac Hansen
Salgsansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Anna Risbjerg Omann
Studentermedhjælper - medlemsservice
Andrea Skou Pojezny
Studentermedhjælper - event
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen