Konference

Logistik for e-handlere

Tid
8. nov 2018 kl. 08.30-16.00
Sted (Se adresse)
DAO365, Fredericia
Pris
Gratis (Medlemmer)
600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Logistikkonference 2018

Logistik- og e-handelsfolk fra hele landet samles i Fredericia for at diskutere udfordringer og løsninger målrettet danske e-handelsvirksomheder.

Logistikdagen er for dig, der ønsker en dybere indsigt i morgendagens logistikløsninger som vil være med til at holde dig skarp i den stigende konkurrence fra nærmest alle verdenshjørner. Du bliver opdateret på de nyeste trends og kommer hjem med ideer til, hvordan logistikken kan gøre en positiv forskel i din forretning og tilmed benyttes som konkurrenceparameter.

FDIH samler for 7. gang logistik- og e-handelsfolk fra hele landet til en heldagskonference for at diskutere de logistikmæssige udfordringer og løsninger for danske e-handelsvirksomheder.

De fleste af os er bevidste om, at logistikken er vigtig. FDIH’s logistikanalyse for 2017 viser også at 76% af netbutikkerne i Danmark forventer at fordoble antallet af sendte pakker på 3 år; for de små netbutikker er andelen endda 91%.
Logistikanalyse viser samtidig at forbrugerne:
• ”Konverterer” bedre (af 48%) ved fri fragt i modsætning til samme besparelse på vareprisen
• Primært er interesseret i den billigste leveringsform (41%)
• Er videre til den næste butik, hvis varen ikke kan leveres indenfor 2 dage (68%)

Men hvordan får man som e-handler valgt rigtigt blandt de mange leverancetilbud til kunderne, og hvad øger kundetilfredshed og konverteringer? Kom med til Logistikdagen og bliv klogere. Alle FDIH medlemmer kan deltage gratis, og der vil være rig mulighed for at komme i dialog med de forskellige leverandører og andre e-handlere.

Vi afholder igen i år dagen hos DAO365 i deres lagerhal, hvor der er gjort plads, skabt hygge og i det hele taget gjort alt for at op mod 300 gæster kan få det optimale ud af dagen og tage hjem med fornyet inspiration. Lagerhallen vil være opvarmet så godt som muligt, men det kan alligevel være en smule til den kølige side, så medbring ekstra varmt tøj.

Vi slutter dagen af med Håndtryk & Hotdogs, så ingen behøver at gå sultne hjem.

Praktiske forslag og fornyet inspiration 

Konferencen giver dig mere viden, praktiske forslag og fornyet inspiration til at løse de mange udfordringer med logistik for B2C og B2B netbutikker. Hør cases hvor forskellige typer af logistikløsninger har været nøglen til succes og oplev de forskellige og nye tilbud på markedet, der præsenteres og diskuteres på dagen.

Du skal deltage, hvis du er

  • Ledende medarbejder i en e-handelsvirksomhed
  • Ansvarlig for eller arbejder med logistik og lager
  • Interesseret i det sidste nye indenfor logistikløsninger

Hvis afbud

Da konferencen er gratis for medlemmer, opkræver vi et no show gebyr på 300,- hvis der meldes afbud senere end 10 arbejdsdage før konferencen.

Læs mere om vores Handelsbetingelser.

Hovedsponsor

Sponsorer

Sponsorer

Book din plads på konferencen inden
42 dage 0 timer 19 min 15 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

600,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 6. november 2018 kl. 12.00

DAO365, Fredericia

Tonne Kjærsvej 40
7000 Fredericia

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Mikkel Roh Bøgebjerg
Projektleder/ medlemsservice
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Ditte Rogild Andersen
Studentermedhjælper - medlemsservice
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Tine Lauritsen
Ba.jur.