Tid
7. jun 2018 kl. 10.00-16.00
Sted (Se adresse)
Stibo Systems, Højbjerg
Pris
Gratis (Medlemmer)
995,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Forslag til emner

På Netværksdagen bestemmer du og de andre deltagere, hvad vi snakker om på de mange netværksmøder. Lyder det lidt for ukonkret, så læs med her.

Vi har samlet en oversigt over en del af de mange emner, som er blevet debatteret på tidligere Netværksdage. Det betyder ikke, at vi kommer til at diskuttere nøjagtigt de samme ting på denne Netværksdag, men søg inspiration til, hvilke emner du kan sætte på tavlen, og bliv klogere på, hvad du kan dele viden med andre om 7. juni. Du kan også se her, hvilke emner, der allerede er planlagt

  • Salg på ekstern platform (Wupti.com): Hvad kan eksterne e-handlere på Wupti.com?
  • Indtog i Tyskland: Hvordan håndteres marketing, jura, Amazon mv.?
  • Facebook: Salg til segmenterede målgrupper.
  • Opstart i udlandet: Hvordan bliver du stærk på det udenlandske marked?
  • Fremtidens platforme: Hvor/hvad skal vi supportere og sælge?
  • Markedspladser: Fordele og ulemper set fra en sælgers perspektiv.
  • Omnichannel: Fysisk butik og webshop - optimering af sortiment og kampagne.
  • Skal vi elske eller disrupte Amazon, Google m.fl.: Nye muligheder for at anvende 'internettet som platform'.
  • Sælg mere til eksisterende kunder: Fokus på kunder som ikke modtager nyhedsbrev.
  • Videocontent på Facebook/Youtube: Brug det til at skabe ambassadører og loyale kunder.
  • Fremtidens e-handels uddannelser: Hvordan skal de se ud?
  • Driftsoptimering og forbedret bundlinje: Tjen flere penge på eksisterende salg, bedre forecast og supply chain.
  • Online tumletid: Digitalisering af et fysisk markedsføringsevent.
  • Fragtudfordringer - B2C i Norge: Hvordan kommer vi i gang og holder omkostninger nede.
  • Betalinger: Hvordan kan det gøres mere gennemsigtigt og lettere at vælge de rette løsninger?
  • SEO anno 2017: Hvad virker og hvad gør ikke? 
  • International markedsføring og salg: Konvertering af 'fans' af produktet til konkrete salg.
  • Profitoptimering drevet af kunstig intelligens: Konverteringsoptimering og prissætning drevet af  AI.
  • Kundedata - hvad er mulighederne: Optimal udnyttelse af kundedata.
  • Overflytning til ny webshop platform: Valg af bureau til at bygge ny platform.
  • Logistik som konkurrenceparameter: Hvor meget betyder logistik/levering for købsoplevelsen og valg af shop?
  • Levering af fødevarer fra e-handel: Hvordan vil forbrugerne have varerne leveret?

Ja - jeg vil dele viden med en masse andre dygtige e-handlere!
Skaf mig en billet med det samme.

Tilmeld dig inden
0 dage 0 timer 0 min 0 sek
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik