Konverteringsdagen 2017
- Tid
- 31. aug 2017 kl. 08.30-16.00
- Sted (Se adresse)
-
Docken, København
- Pris
-
1.595,- kr. ekskl. moms (Medlemmer)
2.195,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)
Er årets medarbejder kunstig intelligens?
Optimering sker gennem struktur, testarbejde og ikke mindst evnen til at læse tallene rigtigt. Men hvem skal gøre det? Er vi nået til et punkt, hvor kunstig intelligens er bedre til at varetage de fleste af disse opgaver?
Optimering er en løbende proces, hvor der hele tiden skal testes, evalueres og implementeres løsninger. Det er hårdt arbejde, men det kan - hvis det gøres ordentligt - sikre flere penge i kassen, bedre leads og gladere kunder. Udfordringerne er ens for alle, derfor samles vi den 31. august 2017 for at dele viden og blive klogere på:
- Hvordan kan kunstig intelligens bruges til at optimere beslutninger?
- Hvordan møder kunderne jeres digitale platforme?
- Hvordan oplever de jeres servicetilbud?
- Hvordan kan attributions måles og den korrekte værdi tilskrives?
Som e-handler jagter du konstant den næste lille ting, der kan optimere din forretning og gøre brugeroplevelsen endnu bedre. På konferencen giver en række eksperter og e-købmænd dig ideer og inspiration til at optimere jagten.
Succesen med åbne NETVÆRKSMØDER fortsætter
På konferencen får du muligheden for at deltage i åbne netværksmøder, hvor du kan diskutere emner/udfordringer sammen med konferencens andre deltagere.
I år vil vi sammen med nogle af netværksgrupperne i FDIH definere emner for møderne inden konferencen. Vi vil derfor byde alle på konferencen velkommen til at deltage i de åbne netværksmøder på dagen, hvor du kan diskutere udfordringer med andre. Se de spændende emner i programmet.
Vi har naturligvis bestilt godt vejr - igen!
Se billeder fra Konverteringsdagen 2016
Kom et skridt foran
Konferencen er for dig, der ved, at løbende optimering er afgørende for forretningen og bundlinjen. Du ved også, at du altid kan gøre det lidt bedre, og du ved helt sikkert også, at inspiration er vigtig. Derfor skal du med, når vi udveksler råd, erfaringer og meninger om:
- Kunstig intelligens
- Usability (UX) og design
- Analytics (Hvad kan jeg læse i tallene?)
- Salgstragten (fra første ”touchpoint” til køb)
- Digital marketing (mere salg/kr.)
Og meget, meget mere, der vil give dig ny energi og idéer til at udvikle forretningen. Du får præsentationer og cases fra eksperter og e-handlere, som allerede har forbedret deres e-handel på en lang række områder. Nu hjælper de dig med at skabe værdi for dig og dine kunder.
Talere
Program
Nu har de også kastet sig over brugen af de (kunstig) intelligente computere, der kan analysere data og finde købsmønstre, forskelle, sammenhænge og meget mere.
AI er således en uhyre vigtig del af arbejdet med Big Data hos Brdr. Dahl. Hør Bjarke fortælle om hvordan brugen af AI er blevet en vigtig del af Brdr. Dahls marketing og salg.
We will present use cases from companies like Aarstiderne, Zetland, Lirum Larum and Metropol and learn how they optimized the user experience with human feedback.
Hvordan bruger du dit (altid begrænsede) marketingbudget bedst? Dette indlæg vil komme med bud på et optimalt spend.
På dette åbne netværksmøde på konverteringsdagen diskuterer vi mulighederne for at sælge på platforme og øge konverteringen, når man er i gang. Du vil få mest ud af netværksmødet, hvis du allerede er i gang med at sælge på en eller flere platforme, men det er ikke et krav for deltagelse.
Det åbne netværksmøde faciliteres af Klaus Andersen fra Youwe, der er formand for FDIHs Netværksgruppe om Amazon og som arbejder med salg på Amazon på både strategisk og operationelt niveau.
Det åbne netværksmøde faciliteres af Ole Gregerson fra Optuner, der er medarrangør af ConversionBoost konferencen og som også har 6 års erfaring som underviser i Usability på IT-Universitet.
Det åbne netværksmøde faciliteres af Jesper Elmgren Korskjær fra Digital Marketing Science, der har som formål at introducere de bedste markedsføringsværktøjer til e-handelindustrien i Norden. Jesper har over 13 års erfaring i branchen.
På dette åbne netværksmøde kan du dele viden, erfaringer og idéer med andre e-handlere om dette spændende felt. Du får mest ud af netværksmødet, hvis du allerede sælger et abonnementsbaseret produkt eller service, men det er ikke et krav for deltagelse.
Det åbne netværksmøde faciliteres af Thomas Pedersen, CEO i Winefamly, som med deres abonnementsbaserede forretningsmodel vandt kategorierne ’Bedste nye e-handelsvirksomhed’ og ’Guldprisen’ til E-handelsprisen 2017.
På dette åbne netværksmøde taler vi om de udfordringer, der kan være efter du har ”sluppet” kunden til et betalingsmodul og om de muligheder og erfaringer, der er i at gøre selve betalingsdelen så god som mulig. Hvad f.eks. med Dankort Secured by Nets, hvad er egentlig fordele og ulemper? Har du erfaring med det eller står for at skulle implementere Dankort Secured by Nets? Og hvad med MobilePay? Og 3D secure? Har du tænke på, om PDS2 giver din forretning nogle nye muligheder?
Har du kunder, der trykker "betal", men aldrig gennemfører købet, så kan du få et par gode råd med hjem til, hvad du kan stille op. Tag de gode spørgsmål og dine erfaringer med og lad os runde dagen af med en dialog om dette vigtige område.
Det åbne netværksmøde faciliteres af Susan Kaae fra Expert Eye. Susan har 17 års erfaring med ehandel og ehandelsbetalinger og lever i dag af at give uafhængig rådgivning til webshops om betaling.