Tid
31. aug 2017 kl. 08.30-16.00
Sted (Se adresse)
Docken, København
Pris
1.595,- kr. ekskl. moms (Medlemmer)
2.195,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Om talerne

Leif Carlsen

Leif er passioneret social selling ekspert, og lever og ånder for at hjælpe virksomheder, organisationer og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende de sociale medier forretningsmæssigt. Han er en dygtig formidler af social selling og content marketing budskaber, uanset om det drejer sig om at stå på scenen til foredrag, facilitering af workshops og kurser, sparring omkring social selling strategier eller i en-til-en sammenhæng.

Leif kommer med mere end 25 år erfaring fra virksomheder som Acer, PC-WARE Danmark, HP og har stor ekspertise indenfor salg, indkøb, markedsføring, branding samt ledelse og ved hvad der skal til for at skabe øget salg i en virksomhed.

Vincent Davidsen

Founder

With 10 years of practical experience growing some of the worlds largest digital brands revenue through human centered design - Vincent started exploring neuroscience a few years ago and successfully launched a Neuromarketing company that tested more than 7.000 brains gathering in depth data on how we humans react subconsciously to a digital experience. With this vast amount of data his second silicon valley company focus 100% on using this data to design & execute artificial intelligence in various verticals. He is through this one of the leading experts in "applied artificial intelligence & machine learning" - trying to overcome some of the biggest challenges of the business.  

Bjarke Mads Sejersen

E-handelschef

Bjarke har en solid baggrund som konsulent indenfor digitale medier og e-commerce. Bjarke har hjulpet virksomheder som Forex Club, Telenor, Momondo og Sky med alt fra personalisering og implementering og testdrive af analysesystemer. Efter års erfaring i både Danmark og Europa har Bjarke siden 2014 arbejdet som e-handelschef i Brødrene Dahl. Her har Bjarke fokuseret på at forbedre den digitale rejse gennem nye ideer og aktiviteter. Derigennem har Brødrene Dahl i ledtog med Bjarke lanceret en ny webshop og et POS system til deres butikker, som sætter helt nye målsætninger for hvordan man bruger og håndterer data for at forbedre kundeoplevelsen på tværs af kanaler.

Jesper Hvejsel

Founder & CEO

Jesper Hvejsel har arbejdet med e-commerce siden 2005, og har siden 2007 været CEO i Firtal Web A/S som er en multibrand retailer som driver blandt andet helsebixen.dk, made4men.dk og incover.dk. Firtal Web beskæftiger i dag over 44 medarbejdere og sender årligt over 200.000 pakker.

Thomas Pedersen

Founder, Co-Owner & CEO

Thomas har startet virksomhederne VildMedVin, Proshave (solgt), Odendo & Winefamly. Derudover er han medejer af MCB (nuværende) & Computerstore (solgt, Dustin idag).

Thomas arbejder altid med strategi og hvordan man eksekvere denne med udgangspunkt i egne styrker indenfor salg, kommunikation, web, markedsføring og evnen til at sammensætte et godt team. 

Morten Schrøder

Direktør

Morten arbejder med strategisk forretningsudvikling og har stor erfaring med at rådgive virksomheder om udvikling af forretningsmodeller, indtjeningsgrundlag, produktudbud.

Morten er uddannet indenfor kommunikation og brænder for at bygge bro mellem virksomheder og kunder, mellem ledelse og medarbejdere. Ofte er effektiv kommunikation et nøgleord.

Vincent Sider

CEO of HumanFeedback & SoME Expert

Vincent is an entrepreneur in both start up and corporate environment with hybrid expertise between business and technology.

Christian Doeleman-Lassen

Head of Optimization

Christian har haft en nørdet interesse i online forretning siden de store søgemaskiner hed Altavista, Yahoo! og Jubii, og rådgiver i dag nogle af landets største virksomheder om international digital markedsføring og konverteringsoptimering. Med en uddannelsesmæssig baggrund som økonom har det altid været naturligt at regne på ROI og måle på effekten af alle digital tiltag.

Lena Egede

UX Research Expert & Advisor

Lena har 12 års erfaring indenfor brugerinvolvering, hvor service design, Lean UX og agil udvikling er hendes kerneområder og hun er hyppig taler ved UX-konferencer i ind- og udland. Hun hjælper myndigheder og virksomheder med at gennemføre brugercentrerede digitale projekter gennem analyse, design og test i de fysiske og digitale kanaler samt gennem undervisning og strategisk rådgivning.


 

Peter Hestbæk

Digital Marketing Ekspert

Som CMO for Saxo.com, STYLEPIT og med tidligere digitalt orienterede stillinger, er Peter Hestbæk en af de stærkeste digitale markedsføringsprofessionelle i den danske marketingverden. Han mestrer de fleste digitale discipliner bedre end de fleste andre marketers og har en plads på The M-List.

Klaus Andersen

Owner & CEO

Klaus er optaget af nye digitale forretningsideer og de muligheder som ny teknologi skaber. Til dagligt er Klaus direktør i YouWe som er et e-handelsbureau, der er blandt de få i Danmark, der har fokus på og indsigt i Amazon – herunder strategi, opstart og forretningsoptimering. 

Ole Gregersen

Senior Konsulent

Ole Gregerson er en erfaren rådgiver indenfor konverteringsoptimering, medarrangør af ConversionBoost konferencen og har 6 års erfaring som underviser i Usability på It-Universitetet. Han hjælper derudover virksomheder med at øge deres omsætning online, både gennem analyse, design og test af faktiske forbedringer i de digitale kanaler og igennem undervisning og strategisk rådgivning.

Jesper Elmgren Korskjær

Founder & CEO, Nordic

Jesper har over 13 års brancheerfaring, og arbejder i Digital Marketing Science globalt med den nyeste og mest avancerede markedsførings- og annonceringteknologi, automation og kunstig intelligens, med det formål at introducere de bedste markedsføringværktøjer til e-handelindustrien i Norden.

Susan Kaae

Ejer

 

Online betalingsekspert med 7 års erfaring indenfor eHandel og næsten 10 års erfaring med betalingsløsninger til eHandel. Jeg har arbejdet for leverandører indenfor forskellige områder f.eks. med kortbetalinger for Nets og med betalingsmodul siden hos DIBS og AltaPay. Siden juni i år har jeg haft min egen konsulent virksomhed, hvor jeg bruger min ekspertviden til at være uafhængig rådgiver for webshops om deres nuværende eller ønskede online betalingsløsning. Se mere på www.experteye.dk

Tilmeldingen er lukket - kontakt FDIH
0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Esben Carbac Hansen
Salgsansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Anna Risbjerg Omann
Studentermedhjælper - medlemsservice
Andrea Skou Pojezny
Studentermedhjælper - event
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen