Konference

E-handelskonference og Messe 2016

Tid
13. okt 2016 kl. 08.00-17.00
Sted (Se adresse)
Øksnehallen, København V
Pris
2.895,- kr. ekskl. moms (Medlemmer)
4.295,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Tilmeldingen lukker mandag den 10. oktober kl.12.00

TOTAL RETAIL

I oktober 2016 afholder vi for 12. gang "E-handelskonference og Messe". Den største dag for dig som e-handler!

Se billederne fra dagen!

Cross-channel, multi-channel, omni-channel, universal-channel og unified commerce – JA, hvad skal det egentlig hedde? Kunderne er ligeglade, de vil bare have en ensartet og lækker oplevelse, når de møder butikken – hvad enten det er i den digitale eller fysiske verden. Men hvordan skaber du den?

Det får du gode bud på til årets e-handelskonference, hvor du møder eksperterne og de digitale købmænd, der er lidt foran alle andre. De giver dig indsigt og konkrete råd, så du kan nå det ypperste niveau, hvor digitale og fysiske kanaler smelter sammen, kunderne altid smiler og anbefaler lige netop din butik.

Det er alle købmænds nirvana. Det er TOTAL RETAIL.

 

 

Årets e-handelskonference fokuserer på:

  • Hvordan er den uovertrufne digitale indkøbs- og serviceoplevelse?
  • Hvem er fremtidens forbrugere, Millennials og Generation Z?
  • Hvordan får du bedre konverteringsrater?
  • Hvordan udnytter du data til at gøre indkøbsoplevelsen personlig?
  • Hvordan skaber du loyale kunder?
  • Hvad kræves der af e-handlerne for at levere totale kundeoplevelser?

 

E-handelskonferencen afholdes for 12. gang og er den største begivenhed for e-handlere i Danmark. Du bliver fagligt opdateret på de vigtigste trends i branchen og får mulighed for at netværke og udveksle erfaringer med andre. Vi forventer over 1000 deltagere og mere end 50 udstillere til en fantastisk dag i Øksnehallens unikke omgivelser.

Det tager du med hjem fra konferencen

  • Praktiske værktøjer, løsninger og strategier til at løse e-handelsudfordringer inden for mange forskellige brancher.
  • Detaljer om og forståelse for virkemidlerne ved de nyeste digitale kanaler
  • Viden om regler og lovgivning, der skal overholdes i Danmark og EU
  • Udvidet netværk af kontakter i industrien herunder kendskab til, hvilke ressourcer der kan hjælpe til at få flere kunder til din e-handel.

 Hvem skal med?

  • Ledende medarbejdere i detailhandelsvirksomheder
  • Ansvarlige og medarbejdere indenfor marketing, kommunikation og salg
  • Personer der arbejder med e-handel i virksomheden

Er I fem er eller flere kollegaer fra samme virksomhed, så kontakt Ursula Fugmann Kragh: ufi@fdih.dk for at høre mere om rabatpriser. 

 Se videoen fra "E-handelskonference og Messe 2016" her:

 

Bliv samarbejdspartner

Som udstiller bliver din virksomhed en del af årests vigtigeste begivenhed for e-handelsbranchen. Der vil være rig mulighed for at møde nye kunderelationer og samarbejdspartnere. Læs mere i menuen til venstre eller klik her: Bliv udstiller til E-handelskonferencen og Messe

Disruptive Innovation Expert and Faculty
Stifter og Chief Impact Officer
Sr. Omni-Channel Manager
Head of Nordic eCommerce and Electro Channel
Chief Digital Officer
Practice Manager – Professional Services
Koncerndirektør
CEO, Partner & Management Consultant

Program

08.00
Registrering og morgenmad
08.30
Velkommen
FDIH
08.40
Digitalisering, deleøkonomi og disruption i detail
Jesper Bove-Nielsen, forfatter og forlagsdirektør, Copenhagen Skunkworks
Hvad betyder adgangssamfundet for detailbranchen? Hvordan overgår man fra en digital overfladebehandling til den dybe digitalisering? Hør Jespers bud på hvordan deleøkonomien påvirker detailbranchen og hvilke konsekvenser det har for digitaliseringen i branchen.
09.25
Byg kunderejser som LEGO – everything is awsome!
Leif Bode Nielsen, Sr. Omni-Channel Manager, LEGO
Spørgsmålet er ikke: hvad gør I digitalt, eller hvad gør I i butikkerne. Spørgsmålet er: hvordan kan I få det hele til at spille sammen, så kunderne får en relevant og ensartet oplevelse på hele købsrejsen. LEGO arbejder på at finde svaret! Hør Leif Bode Nielsen fortælle om LEGOs arbejde med kunderejser og med at optimere kundeoplevelsen. Leif vil vise et par af de seneste løsninger og tale om, hvad de har lært undervejs.
10.00
Pause
10.40
Boozt - Survival of the Biggest
Hermann Haraldsson, CEO, Boozt
Milliardvirksomheden Bootz er skabt på bare 5 år. Størrelse betyder alt for Boozt; det handler om ”survival of the biggest” og målet er at blive de skandinaviske forbrugeres foretrukne onlineshop, når hele familien køber modetøj, sko og tasker. Hør adm. direktør Hermann Haraldsson fortælle om rejsen; hvad har Boozt gjort for at nå hertil? Hvorfor er ALT drevet af data og hvorfor går Boozt efter at blive størst?
11.20
How to work with Tmall and the Alibaba Group
Stephen SHER, Managing director , Hermes Nextec China
With a starting point in real-life commercial case stories, Hermes Nex Tec from China will give a presentation on how they work on e-commerce retail operations in China with large international brands such as Adidas, Disney and Muji. Hermes Nex Tec is also managing e-commerce retail operations for smaller international retail brands based outside China through Tmall Global. Whether you are a large international player or a small Danish brand with or without an existing e-commerce retail operation, you have a variety of possibilities. Learn best practices and avoid common pitfalls. Hermes is a certified Tmall Partner (so-called TP). They are Shanghai based and have real “hands-on” experience operating in the world’s largest e-commerce market.
11.20
E-møder starter
På konferencen får du muligheden for at deltage i e-møder, hvor du kan diskuterer emner/udfordringer sammen med konferencens andre deltagere. E-møderne er et nyt initiativ, hvor emner, afvikling, netværk og udbytte er lagt i hænderne på deltagerne på konferencen. Du kan vælge mellem følgende e-møder:

Rum 2: Handel på eksterne platforme:
Målet med netværksgruppen er at udveksle erfaringer med brug af eksterne salgsplatforme, så som Amazon, Miinto, Ebay og lign.
Det kan være enormt svært først og fremmest at komme igang på en platform som eksempelvis Amazon. Dernæst er der et hav af tricks til den daglige drift som man bør vide, og netop disse ting er vigtige at drøfte blandt folk, der har erfaring med dette.
Forslagsstiller: Klaus Andersen, CEO, YouWe

Rum 3: AR og VR i commerce
Augmented og Virtual Reality teknologier modnes lyn-hurtigt og er på vej til at blive en del af forbrugernes hverdag. Hvilke krav stiller det til den commerce-ansvarlige og hvilke kommercielle muligheder rummer det?
Forslagsstiller: Lars Christensen, Partner, Vertcia

Rum 4: Content Marketing
Hvordan laver man god content marketing, hvilke tools bruger I og hvilke metoder har fungeret for jer? Det er nogen af de ting vi vil vidensdele om på dette E-møde
Forslagsstiller: Christian Jørgensen, Head of Marketing Automation, Planday

Rum 5: Marketing Automation
Det lyder som enhver marketers drøm – men er det investeringen værd? Det koster en masse penge og mandetimer at komme i gang, så hvad skal der til for at nå en rimelig ROI? Kom og del jeres erfaringer – gode som dårlige.
Forslagsstiller: Dan Voight Henriks, Senior Project Manager, Aarstiderne
12.00
Frokost
13.00
Tracks starter
14.30
Pause
15.00
Tracks starter igen
16.00
Pause og tilbage til Main Track
16.15
Exponential technologies & disruption
David Roberts, Singularity University
Companies and leaders around the world are facing fierce challenges with technology and business disruption. Accelerating technologies in the hands of startups are wiping out entire industries. No industry can feel safe. David Roberts, a global thought leader in technology disruption, offers some of the most insightful impacts into exponential technology and the true elusive nature of disruption and competition. Roberts will guide us through a historic tour of disruption and explain why known theories of disruptive innovation are currently breaking. He deep dives into the future evolution of the cell phone, drones, and logistics and how exponential technologies will impact businesses and society. Roberts helps us to forecast if a technology will be disruptive or just novel using clear and lucid examples. He gives us an understanding of the significance of dematerialization and virtual reality. Prepare for a talk out of the ordinary that explores not only disruption, but the changing nature of the relationship between man and machine, morality and ethics, and innovation and humanity.
17.15
Reception og Networking
Vin og Snacks
13.00
Fremtidens supermarked er nutid
Stefan Plenge, nemlig.com
nemlig.com har gjort det helt normalt at købe dagligvarer på nettet for tusinder af danskere hver eneste uge, og med en volumen på over 1 mio. ordrer i 2016 og en forventning om at vokse med 50% i 2017 er fremtiden pludselig blevet nutid. Derfor investerer nemlig.com massivt i alle områder af forretningen i disse år, så positionen som markedsleder kan udbygges, og visionen om at skabet et bedre liv for danskerne kan indfries. Kom og hør hvordan nemlig.com med kunden i centrum har skabt det 100% kundeorienterede supermarked, og hvad det er der skal drive væksten i fremtiden, så danskerne i endnu større hastighed konverterer fra offline til online dagligvarehandel i Danmark.
13.30
Coops digitale fremtid
Jan Madsen, Koncerndirektør, COOP
”Sammen om bedre mad” er Coops overordnede formål. Traditionelle tiltag som nye produkter, varemærker og butikskoncepter er allerede lanceret for at levere bedre mad til danskerne. Den digitale fremtid byder på nye muligheder for at levere på formålet, men også udfordringer. Indlægget giver et bud på, hvordan Coop vil gribe mulighederne i den digitale fremtid.
14.00
Shobr - Hele Danmarks dagligvaremarked
Lars Munch Johansen, CEO & Founder, Shobr
Shobr er den nye online markedsplads for dagligvarebrands og introducerer en helt ny forretningsmodel i dagligvarebranchen: En AirBnB eller Uber for dagligvarer med et spændende økosystem af forskellige aktører, der binder Shobr's værdikæde sammen. Hør hvordan dagligvareproducenter og medier har fået helt nye forretningsmuligheder i Shobr's økosystem
14.30
Pause
15.00
SuperJam - the Jam Boy
Fraser Doherty, CEO & Founder, SuperJam
Scottish food and drink entrepreneur Fraser Doherty MBE shares the lessons he has learnt from dealing with supermarkets, selling online and creating engaging consumer experiences. His company SuperJam has sold millions of jars of his Grandmother's jam through thousands of stores around the world. His beer club, Beer52, is the world's largest online retailer of craft beer and produces a 100-page magazine and online video content every month to take its members on a journey of discovery.
15.30
Online at the heart of our industry
Philip Nobel, Electro Channel Leader Nordics , Proctor&Gamble
Philip Nobel has led the change to get the Nordic organization ready to win online and today he is the leading the P&G Nordic eCommerce and Electro business. Philip will talk about what P&G sees as the most important changes in consumer behavior. Philip will also illuminate how P&G sets itself up for success in the world of changing consumer behaviors and how this impacts the organization as such.
E-handelskonferencen er slut for denne gang. Vi ses i 2017.
0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Guld sponsorer

Sølv sponsorer

Bronze sponsorer

Priser

Super Early Bird
1.895,- kr.
(Ekskl. moms. Medlemmer)
2.995,- kr.
(Ekskl. moms. Ikke-medlemmer)
Early Bird
2.295,- kr.
(Ekskl. moms. Medlemmer)
3.495,- kr.
(Ekskl. moms. Ikke-medlemmer)
Fuld Pris
2.895,- kr.
(Ekskl. moms. Medlemmer)
4.295,- kr.
(Ekskl. moms. Ikke-medlemmer)

Vi glæder os til at se dig...

Øksnehallen, København V

Halmtorvet 11
1700 København V

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Simon Bjerremann
Analysechef
Niels Preysz
Medlemschef
Anders Thesbjerg Tang
Netværksansvarlig
Charlotte Ahm
Projektleder
Pernille Trieb
Projektleder
Kim Bruno-Lindby
Event & Marketingchef