Briefing

Bliv opdateret på den nye markedsføringslov, Århus

Tid
7. mar 2017 kl. 14.00-16.30
Sted (Se adresse)
Århus, Impact, Åbyhøj, Århus
Pris
Gratis (Medlemmer)
600,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Markedsføringsloven træder i kraft per 1. juli

Der er fremsat forslag til ny markedsføringslov, som skal træde i kraft den 1. juli 2017. Lovens ordlyd og struktur er væsentligt ændret, men indholdsmæssigt er der tale om mindre ændringer.

På dette brief vil vi navnlig gennemgå markedsføringslovens vildledningsbestemmelse, spamforbuddet og forbuddet mod skjult reklame i fx blogs, og der vil i den forbindelse være fokus på de ændringer der er.

Endvidere vil vi gennemgå Forbrugerombudsmandens nye retningslinjer for prismarkedsføring, som forhandles i øjeblikket, og som også forventes at træde i kraft den 1. juli 2017. Forbrugerombudsmanden nyligt udsendte vejledning om brug af konkurrencer mv. til indsamling af permissions, vil ligeledes blive gennemgået.

 

 Denne brief afholdes også i København den 30. marts 2017.

 

NB: Venligst se vores Handelsbetingelser for frameldelse her.

 

0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

600,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 7. marts 2017 kl. 12.00

Århus

Århus, Impact, Åbyhøj, Århus

Søren Frichs Vej 44D
8230 Åbyhøj, Århus
Danmark

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Simon Bjerremann
Analysechef
Niels Preysz
Projektchef
Anders Thesbjerg Tang
Netværksansvarlig
Charlotte Ahm
Projektleder
Pernille Trieb
Projektleder
Kim Bruno-Lindby
Event & Marketingchef