Briefing

Bliv klogere på den nye persondataforordning, København

Tid
14. nov 2017 kl. 13.00-16.00
Sted (Se adresse)
Børsen, København K
Pris
Gratis Kun for medlemmer

Bliv klogere på den nye persondataforordning

Med kun godt 6 måneder til den nye persondataforordning træder i kraft, kan du her blive klædt på til de forandringer, der skal ske.

Persondata vil få en fremtrædende placering i virksomhederne i fremtiden, for truslen om øget håndhævelse, store bøder og evt. erstatningskrav gør, at virksomheder er nødt til at tage reglerne om behandling af persondata seriøst.

Det er de færreste virksomheder, der lever (fuldstændigt) op til den gældende persondatalov. Derfor er der meget der skal nås, inden forordningen træder i kraft:

I skal have styr på, hvad persondata er, hvilke persondata I behandler, hvor de kommer fra, og om data deles med andre. I skal have jeres databehandleraftaler på plads og en ny persondatapolitik, og I skal have beskrevet jeres interne instrukser for behandling af persondata, procedurer for sletning, sikkerhedsprocedurer, anmeldelse af sikkerhedsbrister osv. I skal også gøre jer klart, hvordan I vil håndtere henvendelser fra de registrerede, hvis de vil have indsigt i deres personoplysninger, have oplysninger slettet, eller have oplysninger overført til andre mm.

Vores jurist, chefkonsulent, Tina Morell, vil på dette brief gennemgå persondataforordningens krav til bl.a. webshops.

AFBUD

Da briefet er gratis for medlemmer, opkræves et no show gebyr på 300,- på afbud indenfor 3 arbejdsdage før briefet.

Læs mere om vores Handelsbetingelser her

Book din billet inden
0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Priser

FDIH medlemmer

Gratis

Kun for medlemmer

Tilmeldingsfrist 13. november 2017 kl. 12.00

Børsen, København K

Slotsholmsgade 1
1217 København K
Danmark

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Simon Bjerremann
Analysechef
Niels Preysz
Medlemschef
Anders Thesbjerg Tang
Netværksansvarlig
Charlotte Ahm
Projektleder
Pernille Trieb
Projektleder
Kim Bruno-Lindby
Event & Marketingchef