Briefing

Bliv opdateret på den nye markedsføringslov

Tid
2. maj 2017 kl. 13.30-16.30
Sted (Se adresse)
Odense, Hesehus, Odense
Pris
Gratis (Medlemmer)
800,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Markedsføringsloven træder i kraft per 1. juli

Der er fremsat forslag til ny markedsføringslov, som skal træde i kraft den 1. juli 2017. Lovens ordlyd og struktur er væsentligt ændret, men indholdsmæssigt er der tale om mindre ændringer.

På dette brief vil vi navnlig gennemgå markedsføringslovens vildledningsbestemmelse, spamforbuddet og forbuddet mod skjult reklame i fx blogs, og der vil i den forbindelse være fokus på de ændringer der er.

Endvidere vil vi gennemgå Forbrugerombudsmandens nye retningslinjer for prismarkedsføring, som forhandles i øjeblikket, og som også forventes at træde i kraft den 1. juli 2017. Forbrugerombudsmanden nyligt udsendte vejledning om brug af konkurrencer mv. til indsamling af permissions, vil ligeledes blive gennemgået. 

PARKERING
Kom gerne i god tid, hvis du kommer i bil, da det kan være svært at finde p-pladser.
Der er nogle få pladser foran Hesehus – du skal hente et p-kort i receptionen.
På den første parkeringsplads til højre, når du drejer ind på Englandsgade, kan du betale i en automat. Automaten ligger på modsatte side af gaden.

På parkeringspladsen for enden af Englandsgade (Englandskajen) skal du downloade en app og betale over den.

 

AFBUD
Da briefet er gratis for medlemmer, opkræves et no show gebyr på 300,- på afbud indenfor 3 arbejdsdage før briefet.

Læs mere om vores Handelsbetingelser her

Tilmeld dig inden
8 dage 1 time 6 min 48 sek

Priser

FDIH medlemmer
Ikke-medlemmer

Gratis

800,- kr. ekskl. moms

Tilmeldingsfrist 1. maj 2017 kl. 17.00

Odense

Odense, Hesehus, Odense

Englandsgade 24
5000 Odense
Danmark

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Simon Bjerremann
Analysechef
Niels Preysz
Projektchef
Kim Bruno-Lindby
Event & Marketingchef
Anders Thesbjerg Tang
Netværksansvarlig
Charlotte Ahm
Projektleder