Trends og tendenser i dansk e-handel
FDIH E-handelsanalyser

Årsrapport 2014

Der blev solgt for godt 36 mia. kr. på nettet det første halve år af 2014. 

Hvilke produkter solgte bedst? Hvilke kunder du skal satse på ift. e-handel, hvor ofte køber de og hvor mange penge bruger de pr. køb? Halvårsanalysen 2014 afdækker trends og tal for de første 6 måneder af 2014. I analysen får du eksempelvis svar på:

  • Hvorfor pensionisterne overrasker i salgsstatistikkerne
  • Hvilken adfærd du skal være opmærksom på, hvis dine produkter henvender sig til børnefamilier
  • De 3 primære årsager til at vi handler på nettet
  • Hvilke varegrupper, der sælger bedst 
  • Mobilsøgninger fører det til online køb eller?

Ikke medlem af FDIH? Klik her, hvis du ønsker at læse Halvårsrapporten 2014 

FDIH medlem? Log ind og download PREMIUM Halvårsrapporten 2014 gratis.

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Esben Carbac Hansen
Salgsansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Anna Risbjerg Omann
Studentermedhjælper - medlemsservice
Andrea Skou Pojezny
Studentermedhjælper - event
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen