Halvårsanalysen 2016 - Mange spændende tendenser viser sig indenfor e-handelen nu - nogle kender vi, andre overrasker
Der sker så eventyrligt meget inden for alle grene af e-handlen i Danmark, og rigtig meget kan måles og efterfølgende optimeres. I Halvårsrapporten 2016 har vi særligt fokus på konvertering - ud over alle de øvrige spændende tal og tendenser der sker i dansk e-handel netop nu.
Simon Bjerremann
*Download analysen nederst på siden*
I Halvårsrapporten 2016 får du indblik i spændende tendenser inden for e-handlen i Danmark, og du bliver klog på, hvilken betalingsform, der er danskernes foretrukne ifm. e-handel. Ligeledes får du indsigt i fordelingen mellem impulskøb og planlagte køb samt hvilken varekategori, der oftest bliver købt via telefonen. Og så har vi som sagt også særlig fokus på konvertering.
Dette kan du bl.a. læse mere om i Halvårsrapporten:
- Foretrukne leveringsformer
- Vigtigheden af anbefalinger
- Impulskøb vs. planlagte køb
- I hvilke kategorier genkøbsgraden er stor, og hvilke der halter
- Den hyppigste årsag til, at kunderne forlader kurven
- Konvertering
- ... og mange andre spændende tal for dansk e-handel
Ikke medlem af FDIH? Klik her, hvis du ønsker at læse Halvårsrapporten 2016
FDIH medlem?
Log ind herunder og download PREMIUM Halvårsrapporten 2016 gratis.
Er du medlem af Dansk Erhverv men har du endnu ikke en profil? Opret en her, og kom tilbage og login her efterfølgende.