Maj 2018 - light analyse
Download light udgaven af maj månedsanalysen med fokus på sociale mediers rolle i købsbeslutningen.
Light analysen er en kortere udgave af vores PREMIUM e-handelsanalyse, som du kan downloade gratis, hvis du er medlem.

Er din virksomhed ikke medlem af FDIH?
Download en GRATIS light udgave af maj 2018 månedsanalysen her:
Lidt om analysen:
Færre danske forbrugere følger virksomheder og influenter på sociale medier, men Facebook, Instagram og de andre digitale mødesteder har stadig stor betydning for både forbrugere og virksomheder. Der er forskel på, hvilke målgrupper der bruger hvilke sociale medier. Spørgsmålet er, om tilstedeværelsen på sociale medier reelt skaber salg. Det og meget mere får du svar på i analysen.
Er din virksomhed medlem af FDIH?
Download den fulde udgave af maj 2018 månedsanalysen
Mon et medlemskab af FDIH er noget for dig og dine kollegaer?
Du får her en kort oversigt over, hvilke fordele du og dine kollegaer får som medlem af FDIH, samt hvad et medlemskab koster.
Giver dette anledning til spørgsmål om medlemskab eller FDIH generelt, er du meget velkommen til at kontakte os på kontakt@fdih.dk eller give os et ring på telefon 7225 5601. Vi sidder klar ved telefonerne og tasterne.