Trends og tendenser i dansk e-handel
FDIH E-handelsanalyser

Omnichannel: Forbrugerne vil helst handle i netbutikker med tilhørende fysiske butikker

Fysiske butikker skaber tillid og kendskab, der kan øge salget på nettet. Butikkerne skal huske, at vilkår og betingelser skal være ens på nettet og på strøget. Hent light-analysen her eller bliv medlem og få adgang til hele analysen

Er din virksomhed ikke medlem af FDIH?
Download en GRATIS light udgave af august 2018 månedsanalysen 

 

I PREMIUM analysen får du som e-handler viden om:

  • Månedens Fokus: Omnichannel services
    • Omnichannel servicesog betydning 
    • Forskel på serviceparametre ift køn
    • Foretrukket kontaktform
    • Geo-lokaliserede tilbud
  • Business to Business tal i kategorierne
    • Erhvervsmæssigt indkøbsansvar 
    • Erhvervsmæssig købsfrekvens og budget 
    • Erhvervskøbte varegrupper
  • Generelt om e-handel
    • Handelshyppighed
    • Andel af handler og forbrug
    • Varer og priser
    • Betalingsform og -kort
    • NPS efter varekategori

Ikke alle afsnit er tilgængelige i LIGHT-udgaven af analysen.

Er din virksomhed medlem af FDIH?
Download PREMIUM udgaven af august 2018 månedsanalysen
 

Mon et medlemskab af FDIH er noget for dig og dine kollegaer?

Du får her en kort oversigt over, hvilke fordele du og dine kollegaer får som medlem af FDIH, samt hvad et medlemskab koster. 

Giver dette anledning til spørgsmål om medlemskab eller FDIH generelt, er du meget velkommen til at kontakte os på kontakt@fdih.dk eller give os et ring på telefon 7225 5601. Vi sidder klar ved telefonerne og tasterne. 

Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik