Trends og tendenser i dansk e-handel
Digital Handel E-handelsanalyser

Kendskab til Black Friday - forventet køb og varegrupper

Månedens fokus i november:
Kendskab til Black Friday – forventet køb og varegrupper. Siden 2015 er kendskabet til det amerikanske shopping-fænomen steget fra 68% til i 2016 at lande på 87% i Danmark. Det er så godt som fuldt bekendtskab. Med andre ord er Black Friday kommet for at blive.

Download analysen nederst på siden 

Højere forventninger til Black Friday i 2016

Et højere kendskab og en højere købsintension skruer godt op for forventningerne til Black Friday. Siden 2015 er kendskabet til det amerikanske shopping-fænomen steget fra 68% til i 2016 at lande på 87%. Det er så godt som fuldt bekendtskab. Men hvilke kundegrupper har størst forventninger til dagen, og er det korrekt, at nogle forbrugere udskyder deres indkøb til denne særlige dag?

Du får bl.a. svar på flg. i november analysen:

  • Kendskabsgraden stiger fortsag
  • Black Friday forventninger i befolkningsgrupperne
  • Købsintention i varegrupper
  • Top 3 varegrupper per målgruppe
  • ... og meget mere.

Ikke medlem af FDIH? Klik her, hvis du ønsker at læse analysen 

FDIH medlem? Log ind herunder og download PREMIUM analysen gratis.

Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik