Kendskab til Black Friday - forventet køb og varegrupper
Månedens fokus i november:
Kendskab til Black Friday – forventet køb og varegrupper. Siden 2015 er kendskabet til det amerikanske shopping-fænomen steget fra 68% til i 2016 at lande på 87% i Danmark. Det er så godt som fuldt bekendtskab. Med andre ord er Black Friday kommet for at blive.
Download analysen nederst på siden
Højere forventninger til Black Friday i 2016
Et højere kendskab og en højere købsintension skruer godt op for forventningerne til Black Friday. Siden 2015 er kendskabet til det amerikanske shopping-fænomen steget fra 68% til i 2016 at lande på 87%. Det er så godt som fuldt bekendtskab. Men hvilke kundegrupper har størst forventninger til dagen, og er det korrekt, at nogle forbrugere udskyder deres indkøb til denne særlige dag?
Du får bl.a. svar på flg. i november analysen:
- Kendskabsgraden stiger fortsag
- Black Friday forventninger i befolkningsgrupperne
- Købsintention i varegrupper
- Top 3 varegrupper per målgruppe
- ... og meget mere.
Ikke medlem af FDIH? Klik her, hvis du ønsker at læse analysen
FDIH medlem? Log ind herunder og download PREMIUM analysen gratis.
Er du medlem af Dansk Erhverv men har du endnu ikke en profil? Opret en her, og kom tilbage og login her efterfølgende.