Jule shopping anno 2016
Månedens fokus i december:
Flere og flere køber deres julegaver online, og det er i høj grad bekvemmelighedsfaktoren, der trækker gavekøbene online.
Download analysen nederst på siden
Nettet vinder julegavekøb på bekvemmelighedsfaktorer
Det er i høj grad bekvemmelighedsfaktorer, der rykker gavekøbet online. Tidsbesparelser og at slipper for trængslen i butikkerne er blandt de faktorer flest angiver som årsag til, at de prioriterer at købe julegaver online. En stor vægter også det faktum, at de ikke selv skal slæbe pakken hjem, som en klar fordel ved online julegave-shopping.
Du får bl.a. svar på flg. i december analysen:
- Bekvemmlighedsfaktorer ved julegave shopping
- Hvor mange køber online, og hvor i Danmark bor de?
- Hvad køber vi typisk online
- Black Friday - juleevent eller?
- Nøgletal for e-handlen i Danmark
Ikke medlem af FDIH? Klik her, hvis du ønsker at læse analysen
FDIH medlem? Log ind herunder og download PREMIUM analysen gratis.
Er du medlem af Dansk Erhverv men har du endnu ikke en profil? Opret en her, og kom tilbage og login her efterfølgende.