Trends og tendenser i dansk e-handel
Digital Handel E-handelsanalyser

Jule shopping anno 2016

Månedens fokus i december:
Flere og flere køber deres julegaver online, og det er i høj grad bekvemmelighedsfaktoren, der trækker gavekøbene online.

Download analysen nederst på siden 

Nettet vinder julegavekøb på bekvemmelighedsfaktorer

Det er i høj grad bekvemmelighedsfaktorer, der rykker gavekøbet online. Tidsbesparelser og at slipper for trængslen i butikkerne er blandt de faktorer flest angiver som årsag til, at de prioriterer at købe julegaver online. En stor vægter også det faktum, at de ikke selv skal slæbe pakken hjem, som en klar fordel ved online julegave-shopping. 

Du får bl.a. svar på flg. i december analysen:

  • Bekvemmlighedsfaktorer ved julegave shopping
  • Hvor mange køber online, og hvor i Danmark bor de?
  • Hvad køber vi typisk online
  • Black Friday - juleevent eller?
  • Nøgletal for e-handlen i Danmark

Ikke medlem af FDIH? Klik her, hvis du ønsker at læse analysen 

FDIH medlem? Log ind herunder og download PREMIUM analysen gratis.

Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik