Trends og tendenser i dansk e-handel
Digital Handel E-handelsanalyser

Brugeradfærd og konvertering

Månedens fokus i juli:
Er den hyppigste årsag til at kunderne forlade en kurv høje fragtomkostninger, eller er der andre faktorer end pris og omkostninger, der har indflydelse på brugeradfærd og konvertering?

Download analysen nederst på siden 

Hvorfor forlader kunderne kurven, og er der noget du kan gøre for at undgå det?

I følge denne måneds analyse forlader næsten hver femte kurven (19%) som følge af høje omkostninger til fragt. Men hvilke andre årsager angiver kunderne som årsag til, at de vælger at forlade kurven - og er der noget du kan gøre for at minimere dette i din webshop? Samtidig får du meget værdifuld viden om, hvilke parametre der er årsag til, at forbrugere fravælger nogle webshops fremfor andre. Parametre du som webshop-ejer i høj grad har mulighed for at gøre noget ved, så kunderne IKKE fravælger din shop.

Du får bl.a. svar på flg. i juli analysen:

  • Årsager til forladt kurv
  • Fravalg af netbutikker
  • Tryghed og præferencer
  • Tal for handelshyppighed, antal af antal handler og forbrug i juli 2016
  • ... og meget mere 

Ikke medlem af FDIH? Klik her, hvis du ønsker at læse analysen 

FDIH medlem? Log ind herunder og download PREMIUM analysen gratis.

Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik