Brugeradfærd og konvertering
Månedens fokus i juli:
Er den hyppigste årsag til at kunderne forlade en kurv høje fragtomkostninger, eller er der andre faktorer end pris og omkostninger, der har indflydelse på brugeradfærd og konvertering?
Download analysen nederst på siden
Hvorfor forlader kunderne kurven, og er der noget du kan gøre for at undgå det?
I følge denne måneds analyse forlader næsten hver femte kurven (19%) som følge af høje omkostninger til fragt. Men hvilke andre årsager angiver kunderne som årsag til, at de vælger at forlade kurven - og er der noget du kan gøre for at minimere dette i din webshop? Samtidig får du meget værdifuld viden om, hvilke parametre der er årsag til, at forbrugere fravælger nogle webshops fremfor andre. Parametre du som webshop-ejer i høj grad har mulighed for at gøre noget ved, så kunderne IKKE fravælger din shop.
Du får bl.a. svar på flg. i juli analysen:
- Årsager til forladt kurv
- Fravalg af netbutikker
- Tryghed og præferencer
- Tal for handelshyppighed, antal af antal handler og forbrug i juli 2016
- ... og meget mere
Ikke medlem af FDIH? Klik her, hvis du ønsker at læse analysen