Brugen af apps har kæmpe potentiale, men hvem gør hvad?
Månedens fokus i marts:
8 ud af 10 danskere har en smartphone, og har derfor mulighed for at bruge apps til mange formål - herunder naturligvis køb. Det kommercielle potentiale er kæmpe stort, men hvor stort, og i hvor høj grad bliver apps brugt til køb hos de danske forbrugere?
Download analysen nederst på siden
Relativt få har købt ydelser direkte i apps det seneste år
At 8 ud af 10 danskere har en smartphone, og at kun relativt få af dem har købt ydelser direkte i apps det seneste år, efterlader et stort potentiale for danske virksomheder. Brian Egerup Kjærulff, CEO & Co-Founder hos Mobtimizers opfordrer danske virksomheder til at tage apps alvorligt. "Tidsforbruget og forbrugeradfærden rykker hen på apps og mobilt web. Mobilen skaber derved øgede muligheder for at bygge brand, loyalitet og salg". Få mere viden om potentialet i apps, i artiklen "Danskernes brug af apps" samt i denne måneds e-handelsanalyse.
Du får bl.a. svar på flg. i marts analysen:
- Hvor mange, der køber apps
- Hvor mange, der køber varer gennem apps
- Hvor store beløb der bliver brugt på køb gennem apps
- ... og mange andre spændende tal for dansk e-handel
Ikke medlem af FDIH? Klik her, hvis du ønsker at læse analysen