Trends og tendenser i dansk e-handel
FDIH E-handelsanalyser

E-handel 1. - 3. kvartal 2015

Månedens fokus i december: E-handel 1. - 3. kvartal 2015.
Hvordan ser e-handlen i 1. til 3. kvartal ud, og er der klare årsagssammenhænge mellem eventuelle forskelle i salg mv. kvartalerne imellem?

Internethandlen faldt en smule i 3. kvartal sammenlignet med årets to første kvartaler

Når du downloader denne måneds e-handelsanalyse, får du omsætningstal for årets første 3 kvartaler. Du får mere viden om, hvilke varekategorier, der hittede hos de internethandlende, og hvor der er plads til mersalg. Endelig får du et overblik over antallet af handler i denne periode og interessant viden om, hvor mange penge du kan forvente en forbruger gennemsnitligt vil bruge i din shop, hvis du sælger en af de valgte varekategorier.

I september 2015 analysen kan du læse mere om:

  • E-handlen 1. - 3. kvartal 2015
  • Hvilken aldersgruppe, der handler 10 gange eller mere pr. måned
  • Gennemsnitsprisen i september 2015 sammenlignet med året før
  • At kategorien "Dagligvarer, mad og drikke" igen topper månedens NPS
  • ... og mange flere interessante tal for dansk e-handel, september 2015

Ikke medlem af FDIH? Klik her, hvis du ønsker at læse analysen 

FDIH medlem? Log ind herunder og download PREMIUM analysen gratis.

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Esben Carbac Hansen
Salgsansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder - er pt. på barsel
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Anna Risbjerg Omann
Studentermedhjælper - medlemsservice
Andrea Skou Pojezny
Studentermedhjælper - event
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen