Trends og tendenser i dansk e-handel
Digital Handel E-handelsanalyser

Brugeranmeldelser

Månedens fokus i februar:
Egentlige anmeldelsessider som eks. Trustpilot og sociale medie platforme som Facebook er blot nogle af de muligheder kunderne har for at fortælle andre kunder om deres brugeroplevelser. Det kan være selve produktet, men også servicen i butikken og andre forhold omkring købet, der anmeldes. Læs februar FDIH e-handelsanalyse og bliv klogere på brugeranmeldelser.

Brugeranmeldelser er kommet for at blive

Brugeranmeldelser - nogle virksomheder hader dem og andre bruger dem konstruktivt i udvikling af virksomheden. Men hvilken værdi har det for kunderne? Vores analyse viser at tjek af brugeranmeldelser i høj grad afhænger af varen. Hvor 50% tjekker brugeranmeldelser inden køb af varer som "Elektronik og Hvidevarer", "IT, Tele og Foto" samt "Rejser og Kulturoplevelser" er der andre kategorier, hvor brugeroplevelser knapt så ofte bliver tjekket. Hvem tjekker hvad, og hvor ofte samt hvilke typer og antallet af brugeranmeldelser er informationer, du får i februar e-handelsanalyse.

Læs februar 2015 analysen for at få mere viden om:

  • Hvilke varekategorier der oftest giver anledning til tjek af brugeranmeldelser.
  • Brugeranmeldelser og demografi.
  • Typer og mængde af brugeranmeldelser.
  • Generelt forbrug pr varekategori, antal handler og mange flere tal for dansk e-handel generelt.

Ikke medlem af FDIH? Klik her, hvis du ønsker at læse analysen 

FDIH medlem? Log ind herunder og download PREMIUM analysen gratis.

Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik