Trends og tendenser i dansk e-handel
Digital Handel E-handelsanalyser

Hvordan gik Black Friday 2015?

Månedens fokus i december:
98% af decembers nethandlende angiver, at de kender til, eller har hørt om, Black Friday, hvilket må siges at være noget af et spring ift. da vi stillede samme spørgsmål før Black Friday. Her svarede "kun" 68% at de kendte fænomenet, og måske ikke overraskende var det primært de unge, der kendte dette amerikanske shopping-fænomen.

Som internethandlende er det en god idé at have en Black Friday strategi

At 98% af decembers nethandlende angiver, at de kender til, eller har hørt om, Black Friday giver god grund til at have en strategi for Black Friday for 2016. I denne måneds udgave af e-handelsanalysen har vi særligt fokus på Black Friday og på, hvor mange der gik efter særlige Black Friday tilbud, hvilke varekategorier, der var størst efterspørgsel efter denne dag, samt størrelsen på de køb, der blev foretaget denne dag. Det er gode input for dig, der vil være på forkant ift. dine konkurrenter.

I december 2015 analysen kan du læse om:

  • Særlig fokus på Black Friday
  • Gennemsnitspriser for handler i december 2015
  • Hvilke produktkategorier, der hitter hos forbrugerne
  • Hvilken branche der opnår den største NPS-score
  • ... og meget mere

Ikke medlem af FDIH? Klik her, hvis du ønsker at læse analysen 

FDIH medlem? Log ind herunder og download PREMIUM analysen gratis.

Har du brug for hjælp?
?
Send os et spørgsmål

Hvis du har et spørgsmål, så efterlad os en besked og vi vil svare tilbage hurtigst muligt.

Tak for din besked! Der skete en fejl, prøv igen
Vores persondatapolitik