FDIH e-handelsanalyse

FDIH e-handelsanalyse er Danmarks største og ældste analyse om danskernes adfærd på nettet. Analysen er uvildig med formål at følge udviklingen i dansk e-handel ved at belyse danskernes digitale købsadfærd.

Baseret på svar fra knapt 15.000 personer fordelt over et helt år giver FDIH e-handelsanalyse en detaljeret gennemgang af danskernes adfærd på nettet. Alt fra omfanget af e-handlen, hvilke varer kunderne foretrækker og hvordan forbrugerne foretager deres købsbeslutninger, til brug af betalingskort, mobiltelefoner, tablets og sociale mediers rolle i e-handlen.

Nye data hver måned giver +15 rapporter hvert år

Hver måned samler vi data fra 1.200 respondenter og runder således 14.000 respondenter hvert år. Det solide datagrundlag giver  mulighed for at medlemmerne får adgang til mere end 15 rapporter i løbet af et år indenfor følgende 4 rapporttyper: 

1. Månedlige rapporter 

2. Årsrapporten

3. Tema rapporter 

4. Branche rapporter

Læs mere om analysens metode

Følg udviklingen indenfor e-handel?

Download analyserne hver måned og følg udviklingen af dansk e-handel. Sammen med hver analyse fra FDIH e-handelsanalyse udsender vi historier i pressen, som vi også publicerer her på FDIH.dk samt i vores nyhedsbrev. Du kan følgende udviklingen indenfor e-handel ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev.

Download analyserne

Tilmelding til FDIHs nyhedsbrev  

Hvem står bag analysen?

FDIH e-handelsanalyse gennemføres af Wilke markedsanalyse for FDIH, der står bag analysen i samarbejde med Post Danmark, MobilePay og IBM.

  

 

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Simon Bjerremann
Analysechef
Niels Preysz
Projektchef
Kim Bruno-Lindby
Event & Marketingchef
Ursula Fugmann Kragh
Projektchef
Sidsel Stybe Vestergaard
Projektleder, Event