Vil vi diskutere eller digitalisere?

Berlingske nyeste tillæg om detailhandlen sætter fokus på digitalisering og de muligheder, som det giver både online og offline.  FDIH bidrager med fakta og tekst, og ikke mindst lederen.

Det er en kilde til fortsat undren i FDIH, når debatten om fysisk handel og digital handel beskrives som modpoler, hvor e-handlen ofte hænges ud for at være skyld i butiksdød. Derfor er Berlingskes seneste tillæg ”Fremtidens Detail” inspirerende læsning, hvor FDIHs direktør Niels Ralund har skrevet tillæggets leder ”Vil vi diskutere eller digitalisere?”

Så er tonen slået an, og tillægget fokuserer derfor både på mulighederne og på de udfordringer, som hele detailhandlen –  offline, online eller omnichannel - skal håndtere i de kommende år.  I øvrigt det samme tema, der er grundlaget for Shoptalk-konferencen i Bella Centret 9.-11. oktober. Så hvis du ikke har købt billet til konferencen endnu, så er det ved at være sidste udkald.

Hele tillægget kan hentes herunder som Ipaper 

 

 

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Niels Preysz
Medlemschef
Micha Hansson
Webmaster & Medlemservice-ansvarlig
Simon Bjerremann
Analysechef
Mikkel Roh Bøgebjerg
Projektleder/ medlemsservice
Anne K. Hansen
Eventchef
Pernille Trieb
Projektleder
Birgitte Warming Juul
Projektleder
Magnus Glenn Hansen
Projektleder
Ditte Rogild Andersen
Studentermedhjælper - medlemsservice
Frederik Holmershøj
Juridisk studentermedhjælper
Tine Lauritsen
Ba.jur.