Vil vi diskutere eller digitalisere?

Berlingske nyeste tillæg om detailhandlen sætter fokus på digitalisering og de muligheder, som det giver både online og offline.  FDIH bidrager med fakta og tekst, og ikke mindst lederen.

Det er en kilde til fortsat undren i FDIH, når debatten om fysisk handel og digital handel beskrives som modpoler, hvor e-handlen ofte hænges ud for at være skyld i butiksdød. Derfor er Berlingskes seneste tillæg ”Fremtidens Detail” inspirerende læsning, hvor FDIHs direktør Niels Ralund har skrevet tillæggets leder ”Vil vi diskutere eller digitalisere?”

Så er tonen slået an, og tillægget fokuserer derfor både på mulighederne og på de udfordringer, som hele detailhandlen –  offline, online eller omnichannel - skal håndtere i de kommende år.  I øvrigt det samme tema, der er grundlaget for Shoptalk-konferencen i Bella Centret 9.-11. oktober. Så hvis du ikke har købt billet til konferencen endnu, så er det ved at være sidste udkald.

Hele tillægget kan hentes herunder som Ipaper 

 

 

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Simon Bjerremann
Analysechef
Niels Preysz
Medlemschef
Anders Thesbjerg Tang
Netværksansvarlig
Charlotte Ahm
Projektleder
Pernille Trieb
Projektleder
Kim Bruno-Lindby
Event & Marketingchef