Forstå dine kunder og øg dit salg

Dato og tid:
17. apr 2013 kl. 13:00 -
17. apr 2013 kl. 16:00
Sted:
Århus Teater - Café Hack
Teatergade
8000 Århus
Danmark
Se kort
Priser ex. moms DKK:
FDIH medlem: 0,-

Ikke-medlem: 1.375,-
Tilmeldingsfrist:
16. apr 2013 kl. 12:00

Handelsbetingelser

www.fdih.dk ejes og opdateres af Foreningen for Dansk Internet Handel, herefter FDIH.

FDIH
Slotsholmsgade 1, Børsen
1217 København K
CVR: 20470135

Handel på www.fdih.dk er forbeholdt erhvervsdrivende og dennes medarbejdere.

På www.fdih.dk kan du tilmelde dig forskellige events (arrangementer) og betale for din tilmelding med enten kreditkort (online betaling) eller efter modtagelse af faktura (pr. efterkrav). Bemærk at FDIH opkræver administrationsgebyr ved betaling med faktura. FDIH opkræver ikke betalingskortgebyr for online betalinger.

www.fdih.dk benytter DIBS Payment Services til håndtering af alle online betalinger, og du kan benytte Dankort, Mastercard, Maestro, VISA eller VISA Electron.

Når vi har modtaget din tilmelding, vil du modtage en bekræftelse på den e-mail adresse, du oplyste ved bestillingen. E-mailen indeholder bl.a. ordredatoen og et ordrenummer, som du kan bruge som reference over for FDIH.

Vælger du at betale online med betalingskort, vil beløbet straks blive trukket på dit kreditkort, og din e-mail med bekræftelsen indeholder også kvittering for betalingen med et transaktionsnummer.

Afmeldingspolitik og No-Show-Fee (gebyr)

Halvdags events (fx. seminarer, workshops, virksomhedsbesøg, osv.)
Alle tilmeldinger kan afmeldes uden omkostninger, når det sker 3 arbejdsdage før eventens afholdelse. Ved afmelding mindre end 3 arbejdsdage før eventens afholdelse er du fortsat forpligtet til at betale deltagergebyret, og der sker ingen refusion af allerede gennemførte tilmeldinger eller betalinger.

Afmeldingsfristerne gælder også events til 0 kr. i deltagergebyr. Sker afmelding mindre end 3 arbejdsdage før eventens afholdelse, og/eller en deltager udebliver fra deltagelse, pålægger FDIH et No-Show-Fee på 500 kr. ekskl. moms. No-Show-Fee dækker vores afholdte omkostninger til forplejning, lokaleleje, administration, etc.

Afmelding skal ske skriftligt via mail til kontakt@fdih.dk og være FDIH i hænde senest kl. 12 på dagen for de ovenfor angivne frister.

Heldags events (fx. konferencer, e-handelsprisen, osv.)
Alle tilmeldinger til en heldags event kan afmeldes uden omkostninger, når det sker 10 arbejdsdage før konferencens afholdelse. Ved afmelding mindre end 10 arbejdsdage før eller ved udeblivelse til eventen er du fortsat forpligtet til at betale deltagergebyret. Der vil således blive opkrævet det fulde deltagergebyr uden refusion.

Afmeldingsfristerne gælder også events til 0 kr. i deltagergebyr. Sker afmelding mindre end 10 arbejdsdage før eventens afholdelse, og/eller en deltager udebliver fra deltagelse, pålægger FDIH et gebyr på 500 kr. ekskl. moms. Gebyret dækker vores afholdte omkostninger til forplejning, lokaleleje, administration, etc.

Afmelding skal ske skriftligt via mail til kontakt@fdih.dk og være FDIH i hænde senest kl. 12 på dagen for de ovenfor angivne frister.

Overdragelse af billet
Det er muligt for tilmeldte deltagere at overdrage eventbilletter til en kollega, når den tilmeldte deltager selv er forhindret i at møde op. Overdragelse skal ske skriftligt via mail til kontakt@fdih.dk senest 3 arbejdsdage inden eventen afholdes. Det er ikke muligt at overdrage betalingsansvaret.

Oprettelse af profil på www.fdih.dk
Materiale (præsentationer, pdf, video, etc.) fra den tilmeldte event vil blive tilgængelig på www.fdih.dk og for at kunne få adgang til disse materialer skal deltagere have en personlig profil til www.fdih.dk. Har den tilmeldte deltagere ikke en profil, vil vedkommende automatisk få tildelt en sådan. Denne profil kan til enhver tid slettes.

Sikkerhedsforhold
FDIHs betalingsprocedurer er vurderet og godkendt til at kunne håndtere og modtage betalingskort. På hjemmesiden anvendes SSL-kryptering af de data, der sendes over nettet. Transaktionerne håndteres via DIBS betalingssystem. For at maksimere betalingssikkerheden på FDIH.dk benytter vi Verified by Visa samt MasterCard SecureCode. FDIH gemmer ikke dine kort -og kontooplysninger!

Personlige oplysninger
Ingen personlige oplysninger, der registreres på FDIH.dk, vil på noget tidspunkt blive overdraget, solgt eller være tilgængelige for tredjemand. Som deltager i en event accepterer du dog, at eventen bliver optaget på video, og at du i den forbindelse vil kunne optræde på optagelsen. I forbindelse med evt. elektronisk betaling lagrer vi af sikkerhedsmæssige grunde INGEN kreditkortoplysninger. Kun i betalingsøjeblikket skal der i et vist omfang overføres finansielle oplysninger til DIBS. Dette sker med maksimale sikkerhedsforanstaltninger via en krypteret SSL-forbindelse efter forskrifter fra PBS.

Som registreret har du altid mulighed for indsigt, og du kan gøre indsigelse mod og få rettet en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.

Spørgsmål og kontakt
Ovenstående handelsbetingelser kan til en hver tid findes på www.fdih.dk/handelsbetingelser.

Har du spørgsmål vedr. tilmeldingen, kan du kontakte os på tlf. 72255601 eller via mail til kontakt@fdih.dk.

 
Teatergade, 8000 Århus, Danmark

Forstå dine kunder og øg dit salg

Hør, hvordan du via analyser af dine kunders online købsadfærd kan foretage målrettede marketingkampagner og optimere din webshop.

Vil du blive bedre til at forstå dine kunders online købsadfærd? Vil du sikre, at din webshop kan håndtere dine kunders krav om en nem og problemfri købsproces? Vil du målrette online marketingkampagner til dine kunder?

Så skal du deltage på dette seminar!

Seminaret afholdes også i København den 18. april 2013

Vi har inviteret førende internationale eksperter, som vil holde oplæg om:

  • Hvorfor en fejlfri og fleksibel webshop er afgørende for, at dine kunder får en god købsoplevelse.
  • Hvordan du kan fortage realtidssegmentering og analyser af dine kunder, når de bevæger sig rundt på din webshop og i sociale medier.
  • Hvorfor analyser af dine kunders købsproces kan optimere dit online salg. 
  • Hvordan du kan individualisere online marketingkampagner på rette tid og ad rette kanaler.

Deltag i seminaret og

  • Hør oplæg om strategisk e-handel, forbedring af kundeoplevelsen og precision marketing.
  • Tal med internationale eksperter om, hvordan din virksomhed kan opnå strategiske og forretningsmæssige fordele med e-handel.

 

Seminaret er arrangeret i samarbejde med

Theilgaard Mortensen

Seminaret afholdes i samarbejde med IBM og Tealeaf an IBM Company.

FDIH forbeholder sig ret til ændring i programmet.

Mere om arrangementet


1913

webshops er medlem af FDIH

Bliv en del af netværket
17%

af danskernes forbrug sker online

Læs mere
30%

af online køb sker i udenlandske webshops

Læs mere
 

Log på Mit FDIH

Medlemmer af FDIH kan logge på Mit FDIH og få adgang til hele fdih.dk. Indtast din e-mail for at komme videre. Systemet finder selv ud af, hvorvidt du har en profil eller ej.

Glemt kodeord?
 
  Ikke medlem af FDIH - se medlemsfordele og priser Opret profil
 

Opret profil

Den indtastede e-mailadresse har ikke tidligere været brugt på fdih.dk. Indtast venligst informationerne for at oprette en profil.

 

Vælg det firma du tilhører

Den indtastede e-mailadresse tilhører en/flere medlemsvirksomheder. Vælg venligst den virksomhed du tilhører.