Konference

E-handelskonference & Messe 2015

Tid
8. okt 2015 kl. 08.30-18.00
Sted (Se adresse)
Øksnehallen, København V
Pris
2.895,- kr. ekskl. moms (Medlemmer)
4.295,- kr. ekskl. moms (Ikke-medlemmer)

Tilmelding lukker den 6. oktober kl. 12.00

E-handelskonference & Messe

Årets vigtigste konference for alle e-handelsvirksomheder i Danmark, der vil opdateres på de vigtigste trends.

Årets tema er digitale kundeoplevelser i verdensklasse

Årets e-handelskonference sætter fokus på kunderne og deres indkøbsoplevelser i de digitale kanaler.

  • Hvordan er den uovertrufne digital indkøbs - og serviceoplevelse?
  • Hvem er forbrugerne, og hvad efterspørger de?
  • Hvordan får vi bedre konverteringsrater?
  • Hvordan udnyttes data til at gøre indkøbsoplevelsen personlig?
  • Hvordan skabes loyale kunder?

 

Cross-channel, omni-channel eller universal-channel - forbrugerne er ligeglade med, hvad det hedder. De vil have samme muligheder og service alle steder, hvor de møder en (r-)etailer. På årets konference går vi tæt på forbrugerne, og den digitale kunderejse fra behov, køb til forbrug. 

 

Det officielle hashtag for E-handelskonference & Messe er #ekonf15

Du kan downloade bannere til E-handelskonference & Messe her!

 

Det tager du med hjem fra konferencen

  • Praktiske værktøjer, løsninger og strategier til at løse e-handelsudfordringer inden for mange forskellige brancher.
  • Detaljer om og forståelse for virkemidlerne ved de nyeste digitale kanaler, hvor mobilen vil være i centrum.
  • Viden om regler og lovgivning, der skal overholdes i Danmark og EU ved salg i flere lande.
  • Udvidet netværk af kontakter i industrien herunder kendskab til hvilke ressourcer, der kan hjælpe til at få flere kunder til din e-handel.

 

Hvem bør deltage?

  • Ledende medarbejdere i detailhandelsvirksomheder
  • Ansvarlige og medarbejdere indenfor marketing, kommunikation og salg
  • Personer der arbejder med e-handel i virksomheden

 

Billetpriser

Køb 5 billetter eller flere med mængderabat.

Læs mere her: Priser og mængderabat

 

Bliv samarbejdspartner

Som udstiller bliver din virksomhed en del af årests vigtigeste begivenhed for e-handelsbranchen. Der vil være rig mulighed for at møde nye kunderelationer og samarbejdspartnere. Læs mere i menuen til venstre eller klik her: Bliv udstiller til E-handelskonferencen og Messe

 

Consumer & Shopper Behaviouralist and CEO
is a speaker on performance development
Chief Marketing Officer

Program

08.00
Registrering og morgenmad
08.30
Velkommen ved FDIH
08.40
The Digital Native Advance: A New Shopper DNA
Ken Hughes, CEO, Glacier Consulting
As Europe’s leading Consumer and Shopper Behaviouralist, Ken Hughes blends his vast expertise in consumer psychology, social anthropology, behavioural economics and neuromarketing to answer the question to which he has dedicated most of his career: Why do shoppers buy and how can we make them buy more? This remains true whether that shopper is online, offline or somewhere in between

Ken is voted best speaker at the 2015 Global Ecommerce Summit in Barcelona, he is famous for his keynote speeches, delivering thought disrupting and inspiring content in a captivating and highly energetic manner, all served with a generous helping of Irish wit
09.25
Digital technology will disrupts and liberates retail - and that’s fine !
Jonathan Chippindale, CEO, Holition
Jonathan Chippindale will in this presentation focus on how technology disruption is already essential for brands to engage consumers, from rational to a more experiential and emotional side. Bringing the online to offline by combining the new trends from art, technology, fashion, media, culture, science and nature See examples of Dunhill, Louis Vuitton, De Beers, Uniqlo, Moët & Chandon, Heathrow, Lyst, Lacoste and l’Oréal which raised the bar.
10.00
Pause
10.45
Brødrene A&O Johansen omfavner kunderne på tværs af kanaler
Stefan Funch Jensen, Direktør for E-handel og Marketing, Brødrene A&O Johansen A/S
Kunderne ønsker selv at bestemme hvordan og hvornår de vil betjene sig. AO arbejder bevidst på at integrerer services, kommunikation og processer mellem de fysiske butikker og digitale kanaler for dermed at udnytte det bedste fra begge verdner.
11.15
Sælg mere på mobilen
Benjamin Gundgaard, CustomerSense
Under dette foredrag lærer du hvordan du sælger mest muligt på smartphonen, ved at tage udgangspunkt i dine kunders købeoplevelser.

Dette kan umiddelbart lyde enkelt og ligetil, men faldgrupperne er mange. Derfor viser E-handelseksperten Benjamin Gundgaard dig trin-for-trin, hvordan du skaber en købeoplevelse, hvor design, brugervenlighed, teknologi og købmandskab går op i en højere enhed.
12.00
Frokost
13.00
Track 1-5 starter
16.15
Opdag talenterne og få vækst i virksomheden
Rasmus Ankersen, forfatter og entreprenør
Why are 137 of the worlds 500 best female golfers from South Korea? How did one athletic club in Kingston, Jamaica, succeed to produce most of the world’s best sprinters? What is the reason that the world’s best marathon runners grew up in the same village in Ethiopia? For six intense months, Rasmus Ankersen travelled the world and literally trained and lived with the world’s best athletes and their coaches in these six gold mines of talent.

At the summit Rasmus wil present his surprising conclusions on how any business, organisation or team can learn to dramatically improve their ability to identify, grow and motivate talent by understanding the secrets of the gold mines.
17.00
Reception og networking
Snack og vin
13.00
Omnichannel modenhed i Danmark
Rasmus Houlind, Konsulent og forfatter, Omnichannel Institute
På baggrund af besvarelsen af omnichannel-surveyen vil Rasmus Houlind give et indblik i omnichannel modenheden i Danmark. Surveyen er udviklet på baggrund af bogen "Hvis det handler om mig, så køber jeg!".
13.30
Hvis du vil have blind loyalitet, så køb en hund!
Søren Pedersen, Business Development Director & Partner, Wilke
NPS (NetPromoterScore) er kun et tal. God e-handel handler ikke kun om at skabe transaktioner – det handler lige så meget om at skabe gode kundeoplevelser og anbefalingsvillighed – NPS. Men NPS er kun et tal, det der er interessant er, hvad du gør for at drive og udvikle din NPS score. Hør bl.a. om hvordan Falck, Falck Global Assistance og EnergiMidt arbejder med NPS i både fysiske og digitale kontaktpunkter.
14.00
Tivolis rejse mod Omnichannel
Thomas Erichsen, Marketingchef, Tivoli
Hør Thomas Erichsen fra Tivoli fortælle om deres digitale rejse mod Omnichannel. Tivolis grundlægger, Georg Carstensen, sagde engang “Tivoli bliver aldrig færdig”. Dette er mere sandt end nogensinde før i en tid, hvor vi arbejder på fremtidens billetformidling, nye betalingsformer og automatiseret, personaliseret kommunikation. På under 3 år er Tivoli gået fra en traditionel forretning med et fysisk produkt til en digital spiller med høj online salgsandel, integrerede platforme, in-house content produktion og en datadrevet tilgang til marketing.
14.30
Pause
15.00
What can (r-)etailers learn from an airline company?
Kenny Jacobs, CMO, Ryan Air
Kenny Jacobs will talk about Ryanair's shift in perspective with regard to the role of the customer and the importance of continuous customer intelligence gathering as a key business driver.
He will share his thoughts on the challenges faced day-to-day in Ryanair's relentless pursuit of customer understanding and engagement and how transitioning the brand values of Ryanair has led to the transformation of Europe's biggest carrier.
15.30
Driving the digital innovation process
Nikolaj Gjeding Larsen, Director DBA and eBay Classifieds Group
Hvordan kan man som stor virksomhed blive agil i sin tilgang til innovation? Og hvordan omfavner man ”fail hard” - kulturen i praksis, uden samtidig at tage for stor risiko i en performanceorienteret organisation? Det vil direktør for Danmarks største handelsplads, Nikolaj Gjeding Larsen, give sine bud på, når han tager dig gennem DBA’s Lean Start up metoder, som med succes har været omdrejningspunktet for de nyeste innovative produkter og features på DBA, ikke mindst i migrationen fra desktop til mobil.
16.00
Pause
Tilbage til main track
Tilmelding lukker om
0 dage 0 timer 0 min 0 sek

Priser

Super Early Bird
2.095,- kr.
(Ekskl. moms. Medlemmer)
3.295,- kr.
(Ekskl. moms. Ikke-medlemmer)
Early Bird
2.295,- kr.
(Ekskl. moms. Medlemmer)
3.495,- kr.
(Ekskl. moms. Ikke-medlemmer)
Fuld Pris
2.895,- kr.
(Ekskl. moms. Medlemmer)
4.295,- kr.
(Ekskl. moms. Ikke-medlemmer)

Vi ses i Øksnehallen i København den 8. oktober

Øksnehallen, København V

Halmtorvet 11
1700 København V
Danmark

Har du et spørgsmål?

Niels Ralund
Adm. Direktør
Tina Morell Nielsen
Jurist & Chefkonsulent
Henrik Theil
Kommunikationschef
Søren Willemoes
Kommunikationsmedarb.
Micha Hansson
Medlemsservice- og webmanager
Simon Bjerremann
Analysechef
Niels Preysz
Projektchef
Kim Bruno-Lindby
Event & Marketingchef
Matilde Byskov
Projektleder, Event
Sidsel Stybe Vestergaard
Projektleder, Event